Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Slechts iets denken is geen smaad; zolang IS hier nog niet de scepter zwaait mag dat
Less is bore
Enige pijnstillers die ik gebruik is paracetemol 2 stuks voor een 20km run, om de begin pijn wat weg te halen en de run wat plezieriger wordt.
Of bij een 5-6 uur durende fiets rid, dan wil ik er nog wel is 2 opeten bij uur 4 of 5 om de pijn iets weg te halen zodat ik wat rustiger en makkelijker op mijn fiets kan blijven zitten.
Dit is meestal als ik net weer begin met lange afstanden na een paar runs dan gewoon niks.
Ik vindt pijn verbergen altijd een behoorlijk gevaarlijk iets, aangezien je makkelijk blessures erin kan werken, vooral als je 2x ibroprufen neemt wat sommige lui die ik tegen kom wel zie doen.
Of bij een 5-6 uur durende fiets rid, dan wil ik er nog wel is 2 opeten bij uur 4 of 5 om de pijn iets weg te halen zodat ik wat rustiger en makkelijker op mijn fiets kan blijven zitten.
Dit is meestal als ik net weer begin met lange afstanden na een paar runs dan gewoon niks.
Ik vindt pijn verbergen altijd een behoorlijk gevaarlijk iets, aangezien je makkelijk blessures erin kan werken, vooral als je 2x ibroprufen neemt wat sommige lui die ik tegen kom wel zie doen.
Say WHAT?gatygun schreef:Enige pijnstillers die ik gebruik is paracetemol 2 stuks voor een 20km run, om de begin pijn wat weg te halen en de run wat plezieriger wordt.
En dan wel zeggen dat:
Beetje boel hypocriet en je eigen grenzen stellen zoals het jou uitkomt. Dunne lijn om verder te gaan en dat is nu juist het grotere probleem.gatygun schreef: Ik vindt pijn verbergen altijd een behoorlijk gevaarlijk iets, aangezien je makkelijk blessures erin kan werken, vooral als je 2x ibroprufen neemt wat sommige lui die ik tegen kom wel zie doen.
Die 'lui' die jij dan kent en welke ibroprufen slikken zijn al aardig op weg naar de ondergang.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- razenderoeland
- Forum-lid
Dit is toch echt voor watjes!! Er is volgens mij maar 1 motto dat telt.....................Pijn is fijn!!gatygun schreef:Enige pijnstillers die ik gebruik is paracetemol 2 stuks voor een 20km run, om de begin pijn wat weg te halen en de run wat plezieriger wordt.
En daar moet je dus geen dope voor te gebruiken.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Welke pijn heb je het over? Zit je dan niet gewoon verkeerd op je fiets? En als je al pijnstillers moet slikken nog voor je bent begonnen, doe je dan niet gewoon iets niet goed?gatygun schreef: Of bij een 5-6 uur durende fiets rid, dan wil ik er nog wel is 2 opeten bij uur 4 of 5 om de pijn iets weg te halen zodat ik wat rustiger en makkelijker op mijn fiets kan blijven zitten.
Veni. Vidi. Fietsie.
Ik neem altijd een placebo'tje voor ik ga fietsen: veel goedkoper, en werkt even goed! (maar wel uitkijken: alleen het goeie spul, niet die goedkope placebo's die ze je op het internet verkopen, want da's natuurlijk rommel!)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Pijn is fijn?
Ja als ze ontstaat door de geleverde inspanningen. Maar als je zoals ik 24 op 24h spierpijnen hebt wordt het wel een ander verhaal.En bij mij zijn juist de kuiten het meest getroffen onderdeel.Nietemin neem ik geen pijnstillers voor deze kwaal.
Ja als ze ontstaat door de geleverde inspanningen. Maar als je zoals ik 24 op 24h spierpijnen hebt wordt het wel een ander verhaal.En bij mij zijn juist de kuiten het meest getroffen onderdeel.Nietemin neem ik geen pijnstillers voor deze kwaal.
Mja. Ze hebben vooral ook beter materiaal of Vanmarcke had er ook bijgezeten. QS heeft nu eenmaal de breedste basis aan klassieke renners en richt zich daar ook op. Trek was er niet met Cancellara, Vanmarcke reed lek net toen hij ze pijn deed (en dat zag er indrukwekkender uit dan QS), Roelandts ziek, Van Avermaet die een paar onrustige nachten/uren had...wie zou je nog verwachten? En Stannard heeft nog gewonnen ook.daniel1975 schreef:LOL
Ik hou niet van idiote overmachten voorin: de historie laat zien dat de zelden clean is. En met de historie van Ibarguren en Lefevre is de gedachte niet heel gek.
Snap je punt over Ibarguren, volledig mee eens. Maar dit was ook een samenloop van omstandigheden.
Placebo? Ik geloof nooit dat het werkt! Bij mij heeft het in ieder geval geen enkel effect...dario schreef:Ik neem altijd een placebo'tje voor ik ga fietsen: veel goedkoper, en werkt even goed! (maar wel uitkijken: alleen het goeie spul, niet die goedkope placebo's die ze je op het internet verkopen, want da's natuurlijk rommel!)
It's ,absolutely, without question, unequivocally, only about the bike