Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Astana krijgt van de UCI tot 20-3 om te reageren op het rapport van de commissie.
En waarschijjnlijk krijgen ze dan wel weer een Final Warning..... Ik geloof nog niet in intrekken licentie
En waarschijjnlijk krijgen ze dan wel weer een Final Warning..... Ik geloof nog niet in intrekken licentie
Less is bore
Ik verwacht ook niet dat ze dat gaan doen. Daarvoor rijden teveel 'belangrijke' renners bij Astana.daniel1975 schreef:Astana krijgt van de UCI tot 20-3 om te reageren op het rapport van de commissie.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dat zou toch wel een hele slechte reden zijn toch?JPAR schreef:Ik verwacht ook niet dat ze dat gaan doen. Daarvoor rijden teveel 'belangrijke' renners bij Astana.daniel1975 schreef:Astana krijgt van de UCI tot 20-3 om te reageren op het rapport van de commissie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1 die renners namen bewust een risico.
(Als zien die mannen dat zelf niet gezien de reacties van bijv Boom en Westra)
(Als zien die mannen dat zelf niet gezien de reacties van bijv Boom en Westra)
Less is bore
Ik denk dat de UCI gelooft dat ze een sterke zaak hebben die ze kunnen winnen. Astana gaat natuurlijk sowieso naar het CAS. Een aantal jaar geleden is Katusha met succes in beroep gegaan tegen het niet verlenen van een WT licentie. Ik denk niet dat de UCI dat nog een keer wil meemaken. Ben dus erg benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen.
Ik zeg ook niet dat het goed zou zijn. In tegendeel. Echter ben ik wel bang dat het zo werkt. Het is toch allemaal stroopsmeren wat ze daar onderling doen. Als de UCI écht geloofwaardig wil zijn dan schorsen ze Astana. Nu creëren ze de illusie dat ze Astana willen schorsen, maar of het ook gaat gebeuren? Daar is een andere onderdeel dan weer verantwoordelijk voor.Soap schreef:Dat zou toch wel een hele slechte reden zijn toch?JPAR schreef:Ik verwacht ook niet dat ze dat gaan doen. Daarvoor rijden teveel 'belangrijke' renners bij Astana.daniel1975 schreef:Astana krijgt van de UCI tot 20-3 om te reageren op het rapport van de commissie.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Sweety2008
- Forum-lid
Waarom pijnstillers nemen voor een fietstocht, ik neem nooit pijnstillers ook niet bij hoofdpijn of zo. Tot nu toe is die altijd vanzelf overgegaan. Dus gewoon stoppen daarmee.
Ghost Nivolet 6LC
hmmm,... een pijnstiler nemen bij hoofdpijn is echt niet zo vreemd hoor. Een soms ook erg gezond om wel te doen. Een pijnstiller neemt welliswaar de kwaal niet weg maar kan er wel voor zorgen dat je 's nachts goed kan doorslapen. En goed slapen is zoooo belangrijk om goed te herstellen.
Live fast; die young. mijn blog