Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

andropov
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 okt 2006 17:35

andropov 05 feb 2007 20:29

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 05 Februari 2007


Quote: Origineel geplaatst door cranckzinning op 05 Februari 2007

Volgens mij heeft een Paris allen zin als je koersen gaat rijden. Voor een toerfietser (zoals ik zelf) is een F4:13 eigenlijk al overkill. Maar zo'n prachtige fiets geeft wel een enorme kick !!

Eerder omgekeerd, een F4.13 kun je nog eens kapot vallen tijdens een koers. Als je met een Paris valt ben je direct failliet De IB kleuren vind ik ook heel mooi op die fiets.Maar heel veel plezier met je nieuwe fiets. Vind het persoonlijk zonde van de Ritchey onderdelen (liever Deda, ITM, oid) maar verder een prima keuze!


          Ik vind die Ritchey WCS onderdelen dan weer veruit de mooiste
          Ben zelf ook aan 't wachten op mijn Paris IB met WCS stuur, pen,
          zadelpen en crank...
2fast4u

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6360
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 05 feb 2007 21:03

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 05 Februari 2007

1915,- euro had mij een Paris Carbon FP gekost bij Flarer toen ik voor frames aan het kijken was, bij WORLDBIKE 1899,-.Flarer rekende laatste dat het frame rond de 1980 euro was, waarbij ik persoonlijk het idee kreeg of ze prijzen aan het opvoeren zijn voor niet italianen.


Beste Kuiper ,
Nu heb ik afgelopen jaar bij de beste fietsenzaak van Zierikzee waarvan ik de naam niet zal noemen 2215 Euro's betaald voor mijn Paris Carbon in Illes Balears kleuren.De Campagnolo Record onderdelen van mn andere fiets werden kostenloos ! overgezet, en later elders gekochte onderdelen ( 2007 cranks - remhoeven)werden gratis gemonteerd. Dat is nog eens service.
Wel kocht ik bij evertsesport een mooie Campagnolo record derailleur voor een prachtige prijs, waar ik Wim nog voor wil bedanken.
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39590
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 feb 2007 22:53

Ik ben trouwens zaterdag tijdens een trainingskoersje/ritje door een zekere MvdR uit de VVHP ploeg behoorlijk overtuigd geraakt dat ik toch ook maar eens naar een Paris moet gaan kijken de komende winter....Die meiden krijgen dus gewoon allemaal een Paris met Chorus 2007groep!! Zag er echt supergaaf uit!
Less is bore

michiel
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 jul 2004 00:38

michiel 09 feb 2007 23:26

Ik heb een Paris 2007 in bestelling staan, in de IB kleuren. Chorus afgemonteerd. Kan haast niet wachten. Als het goed is komt hij in maart. Het stomme is dat ik nu nog het meest twijfel over de bidonhouders. Welke bidonhouders vinden jullie er mooi bij staan? De campa chorus bidonhouders vind ik een beetje grof, dus die worden het in ieder geval niet.
Pina Paris FP Carbon

olleranip
Forum-lid
Berichten: 416
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 10 feb 2007 10:15

Quoten: Origineel geplaatst door Michiel op 09 Februari 2007

Ik heb een Paris 2007 in bestelling staan, in de IB kleuren. Chorus afgemonteerd. Kan haast niet wachten. Als het goed is komt hij in maart. Het stomme is dat ik nu nog het meest twijfel over de bidonhouders. Welke bidonhouders vinden jullie er mooi bij staan? De campa chorus bidonhouders vind ik een beetje grof, dus die worden het in ieder geval niet.

Ik denk dat de Elite Pase Carbon er wel mooi op staat. Prachtig design, net als je frame. Het rood van je frame komt terug in de bidonhouder. Even zoeken op het internet en je vindt ze voor onder de 50 Euro. 't Is ook nog es Italiaans.

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 10 feb 2007 12:39

Quote: Origineel geplaatst door Olleranip op 10 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Michiel op 09 Februari 2007 Ik heb een Paris 2007 in bestelling staan, in de IB kleuren. Chorus afgemonteerd. Kan haast niet wachten. Als het goed is komt hij in maart. Het stomme is dat ik nu nog het meest twijfel over de bidonhouders. Welke bidonhouders vinden jullie er mooi bij staan? De campa chorus bidonhouders vind ik een beetje grof, dus die worden het in ieder geval niet. Ik denk dat de Elite Pase Carbon er wel mooi op staat. Prachtig design, net als je frame. Het rood van je frame komt terug in de bidonhouder. Even zoeken op het internet en je vindt ze voor onder de 50 Euro. 't Is ook nog es Italiaans.



of de tune bidon houders super licht en niet grof kosten iets van een 35 euro

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6360
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 01 mar 2007 16:44

...
Ik heb Tune bidonhouders gekocht , eerst ook de Chorus carbon gehad, uitermate goede houders , echter bijna 50 gram zwaarder dan de Tune.
Heb met bidonhouders , en snelspanners al 150 gram bespaard op de fiets.Ben ik ook niet meer verplicht om naar de WC te gaan voor het fietsen ..
Greetz rene
 
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

michiel
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 jul 2004 00:38

michiel 01 mar 2007 17:44

Ik heb toch maar voor de Elite Patao gekozen. De nieuwe met het grote logo erop. Vind dat een mooie, strakke bidonhouder, licht en italiaans. Nu nog wachten tot de fiets geleverd wordt...
Pina Paris FP Carbon

andropov
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 okt 2006 17:35

andropov 01 mar 2007 21:54

Quoten: Origineel geplaatst door Michiel op 01 Maart 2007

Ik heb toch maar voor de Elite Patao gekozen. De nieuwe met het grote logo erop. Vind dat een mooie, strakke bidonhouder, licht en italiaans. Nu nog wachten tot de fiets geleverd wordt...

    Hey Michiel laat eens weten wanneer je frame binnen is, want ik zit er    ook op te wachten. Reeds besteld begin December.
2fast4u

jan_k14
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 05 aug 2006 19:46

jan_k14 03 mar 2007 14:36

Hoi,

Mijn Paris Carbon FP frame wordt binnen 3 weken geleverd.
(eind november 06 besteld)
Volgens Cardsport is de fabriek in Treviso verbouwd waardoor er achterstand in produktie is ontstaan.

Naja, het weer is er momenteel ook niet echt naar om met zo'n fiets te gaan rijden, toch?

Ciao,

Jan

composite
Forum-lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: 22 mei 2005 22:15

composite 03 mar 2007 21:02

Het is altijd weer om met wat voor fiets dan ook te rijden joh!!! (Dus ook met zo'n mooie Italiaan....)
Gang is alles!!

michiel
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 jul 2004 00:38

michiel 12 mar 2007 14:08

Mijn frame wordt als het goed is ook in maart geleverd. Nog even duimen dus. Kreeg ook te horen van de FM dat ze aan het verhuizen waren bij Pina en dat er daardoor vertraging is. Met dit weer gaat het wel heel erg kriebelen dus ik hoop echt dat het niet lang meer duurt...
Pina Paris FP Carbon

Plaats reactie