Bianchi
Wat een prachtige fietsen allemaal ook hier
Trotse bianchi bezitter zo te zien
Ik kwam nog aardig bianchi linkje tegen op het net
even vluchtig gekeken ik denk ik post hem hier voor jullie om eens te kijken
http://www.Bianchistore.nl
Trotse bianchi bezitter zo te zien
Ik kwam nog aardig bianchi linkje tegen op het net
even vluchtig gekeken ik denk ik post hem hier voor jullie om eens te kijken
http://www.Bianchistore.nl
-
- Forum-lid HC
Goed hè, is van één van de forumleden (alhoewel ik hem er hier nog nooit op heb betrapt Bianchi te promoten....)
-
- Forum-lid HC
Sharkman 1 schreef:(alhoewel ik hem er hier nog nooit op heb betrapt Bianchi te promoten....)
Hint naar een ander forumlid, begint met Sp en eindigt met Ik . Btw je mail heb ik gelezen, ben op zoek naar 56cm voor een vriend van mij die af en toe wil fietsen maar niet teveel wil uitgeven.
What makes the boat go faster?
De keren dat Sharkman de loftrompet steekt over Scott zijn anders ook niet op één hand te tellen. Een merk waar hij naar eigen zeggen: "een soort van dealer van is".
-
- Forum-lid HC
havana schreef:De keren dat Sharkman de loftrompet steekt over Scott zijn anders ook niet op één hand te tellen. Een merk waar hij naar eigen zeggen: "een soort van dealer van is".
Ook daar heb je gelijk in. Gelukkig zelf geheel onafhankelijk. Alhoewel portemonnee is beperkende faktor.
On topic: Zag laatst de Pista Staal versie. Weet iemand of deze ook gewoon als weg frame te verkrijgen is?
-
- Forum-lid HC
Post gelukkig al bijna een jaar nauwelijks meer op het Scott forum (en met 3000 postings type ik gelukkig overal veel en niet specifiek in 1 topic) en dit was al helemaal niet bedoeld als sneer richting wie dan ook maar was meer gericht op het feit dat de bewuste dealer maar zelden op dit forum reageerd en al helemaal niet op Bianchi topics wat alleen maar als positief kan worden gezien.....
adroit schreef:Gelukkig, Bianchi is terug in het profpeleton !!
Officieel sponsor van Barloworld.
en das een leuke ploeg !
-
- Forum-lid HC
Livio Livius schreef:
On topic: Zag laatst de Pista Staal versie. Weet iemand of deze ook gewoon als weg frame te verkrijgen is?
Iemand enig idee?