verdient dit forum geen eigen kleding
Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 01 December 2005
@TS: vandaag laatste tentamen gehad (Kl*te zooi) en dus nog geen tijd gehad om te gaan passen.Als het goed is komt het er morgen wel van! ( als die winkel tenminste BR kleding heeft hangen en mij laat passen)
zag dat het rijwielpaleis in Bilthoven ook biorace kleding heeft, hun eigenteam kleding zeg maar ..
Wel raar om nu een zomerbroekie te passen haaha...
@TS: vandaag laatste tentamen gehad (Kl*te zooi) en dus nog geen tijd gehad om te gaan passen.Als het goed is komt het er morgen wel van! ( als die winkel tenminste BR kleding heeft hangen en mij laat passen)
zag dat het rijwielpaleis in Bilthoven ook biorace kleding heeft, hun eigenteam kleding zeg maar ..
Wel raar om nu een zomerbroekie te passen haaha...
-
- Forum-lid
Bij Salden hadden ze helaas geen Bioracer kleding, dus ik doe het maar op de gok...
Kledingcollectie daar viel me sowieso wat tegen, wat goed spul van vooral Assos en wat Gore, verder veel matige kwaliteit. En ik wil eigenlijk een stylish Campa pakje erbij, moet ik zeker ook voor bij Hopmans zijn?
Kledingcollectie daar viel me sowieso wat tegen, wat goed spul van vooral Assos en wat Gore, verder veel matige kwaliteit. En ik wil eigenlijk een stylish Campa pakje erbij, moet ik zeker ook voor bij Hopmans zijn?
-
- Forum-lid
Wat is eigenlijk de status van het kleding verhaal?
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid HC
Vol Verwachting Klopt ons Hart.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 02 December 2005
Ik zal 5 december er maar niet voor in mijn schoen kijken.
Nou......! Dat doe ik dus lekker wel..! Want ik heb via,via vernomen dat de Sint speciaal voor mij bij de fm is geweest. Iets voor over mijn schoenen....of zo.......!
Ik zal 5 december er maar niet voor in mijn schoen kijken.
Nou......! Dat doe ik dus lekker wel..! Want ik heb via,via vernomen dat de Sint speciaal voor mij bij de fm is geweest. Iets voor over mijn schoenen....of zo.......!
"Afstappen is geen optie"
De Forum kleding wordt in de nieuwe fiets van december genoemd.
De exacte tekst weet ik niet meer (heb het blad niet bij de hand) maar er staat iets in de zin van Fervente Forummers van www.fiets.nl hebben volgend jaar hun eigen fiets kleding.
De exacte tekst weet ik niet meer (heb het blad niet bij de hand) maar er staat iets in de zin van Fervente Forummers van www.fiets.nl hebben volgend jaar hun eigen fiets kleding.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 03 December 2005
Oh, dan ga ik hem vandaag toch maar even halen. Ik ben wel benieuwd wat ze schrijven.
Ze schrijven wat hier boven staat. Een (1) regeltje tekst dus.
Oh, dan ga ik hem vandaag toch maar even halen. Ik ben wel benieuwd wat ze schrijven.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 03 December 2005
Ze hadden beter een regeltje text op ons pakje kunnen kopen!
Ze hadden beter een regeltje text op ons pakje kunnen kopen!
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner