Scott
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 03 Juni 2007
Elke andere kleur dan zwart -– hoe mooi het ook past/staat -- wordt t.z.t. smoezelig, en doet dan afbreuk aan je fraaie fiets. 'n Stuurlint moet dus altijd zwart zijn.
Ik rij al 2 jaar met witte stuurlinten. Kost mij 2 lintjes per jaar en een paar poetsbeurten. Vrijwel alle stuurlinten kun je met Jif en een schuursponsje weer helemaal wit krijgen.
Elke andere kleur dan zwart -– hoe mooi het ook past/staat -- wordt t.z.t. smoezelig, en doet dan afbreuk aan je fraaie fiets. 'n Stuurlint moet dus altijd zwart zijn.
Ik rij al 2 jaar met witte stuurlinten. Kost mij 2 lintjes per jaar en een paar poetsbeurten. Vrijwel alle stuurlinten kun je met Jif en een schuursponsje weer helemaal wit krijgen.
Less is bore
Vandaag een dikke 5 uur gefietst en ze zit echt als gegoten. Geen zeurend gevoeld in mn rug, armen en benen. Ik zit lekker diep en wa meer gestrekt, zoals ik 't graag wil.
Ik reed helaas wel lek. Je raadt 't al: zwarte vingers=niet meer zo wit stuurlint. Morgenochten maar even met de Jif (of Cif tegenwoordig) aan de slag. Als dit niet werkt zoek ik een beter afwasbaar lintje.
@Buzz: Zwart stuurlint ga ik zeker een keer proberen, al is het maar om gewoon even te kijken of 't mooi staat.
Ik reed helaas wel lek. Je raadt 't al: zwarte vingers=niet meer zo wit stuurlint. Morgenochten maar even met de Jif (of Cif tegenwoordig) aan de slag. Als dit niet werkt zoek ik een beter afwasbaar lintje.
@Buzz: Zwart stuurlint ga ik zeker een keer proberen, al is het maar om gewoon even te kijken of 't mooi staat.
Hele mooie fiets, echt schitterend. Wat kan ik er anders over zeggen? Gewoon super
-
- Forum-lid
ik ben een beginner en il wil graag een scott weten jullie welke ik het best kan nemen .
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
mijn budget is rond de 3000 euro
"Een Addict, met Lightweights, Carbon crew remmen, Ax zadelpen en zadel, Campa Record, Veloflex tubes, Speedplay pedalen"
Maar je blijft van mijn fiets af (enkel die zadelpen snap ik niet....
En serieus voor 3000 Euro zal het een CR1 met ultegra of chorus en een setje goede wielen worden.
Maar je blijft van mijn fiets af (enkel die zadelpen snap ik niet....
En serieus voor 3000 Euro zal het een CR1 met ultegra of chorus en een setje goede wielen worden.
Als alles mee zit is mijn Scott (CR1 2007) ook onderweg. Met dank aan Sharkman. Kan bijna niet meer wachten. De opbouw is ook zo goed als rond.
Campa chorus
Mavic carbone SL Premium
zadelpen: Ritchey WCS carbon. Zadel: Flite of Prolink light '07
Stuurpen/stuur: Ritchey WCS carbon 4axis met een WCS carbon streem
Keo carbon pedalen
bidonhouders waarschijnlijk cinelli ram carbon (zit ook een klein beetje rood in net zoals het frame)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC