Vandaag gefietst in 2012
Afgelopen maandag m'n favoriete rondje Oost-Groningen gedaan. Groningen-Eemskanaal-Schildwolde-Noordbroek-Nieuwolda-Woldendorp-Termunterzijl-Delfzijl-Ten Post-Groningen. 81 km. Morgen nog een keer die kant op en dan vrijdag richting Noord-Italie om wat hoogtemeters te gaan maken.
Ik had zelfs nog koude vingers vanmiddag, ondanks de vingerhandschoenen! Dat was dan wel in de afdaling van de Kaunertaler Gletscherstrasse, vanaf 2750 m.canyon81 schreef:'t Was lekker rustig op straat vanavond, tegen het eind van de rit zelfs compleet uitgestorven . Lekker zo'n 70 km gefietst, beetje fris voor half juni, hopelijk knapt dat binnenkort nog eens op.
Vind trouwens wel dat Epotheker wat meer aan zijn vorm moet werken voordat hij naar de Dolomieten gaat. Het heilige vuur zoals dat bij Ton Kolkman aanwezig is ontbreekt bij hem. Ik denk dat dat komt omdat hij vorig jaar net zo'n jaar heeft gehad als Philip Gilbert. Bij Philip zijn ze ook een keer thuis geweest en vanaf dat moment bleek hij ook een gewone wielrenner!
Het is niet veel met hem he. Hij kwam ons afdgelopen dinsdag nog tegemoet, hij ging zo hard dat ik uitgebreid de tijd had om te kijken wat voor sokken hij aan hadCastelli schreef:Vind trouwens wel dat Epotheker wat meer aan zijn vorm moet werken voordat hij naar de Dolomieten gaat. Het heilige vuur zoals dat bij Ton Kolkman aanwezig is ontbreekt bij hem. Ik denk dat dat komt omdat hij vorig jaar net zo'n jaar heeft gehad als Philip Gilbert. Bij Philip zijn ze ook een keer thuis geweest en vanaf dat moment bleek hij ook een gewone wielrenner!
Hij was pas aan het miepen over ons gemiddelde, ik denk dat ik het daar op 1 juli nog maar eens met hem over moet hebben.
~live fast, die young ~
Nou ? wat voor sokken waren het dan?? Het is het inderdaad een voordeel wanneer je ALTIJD in het laatste wiel zit....je kunt gemakkelijk achterom kijken....girlinred schreef: hij ging zo hard dat ik uitgebreid de tijd had om te kijken wat voor sokken hij aan had.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Warm was het ook niet bepaald. Aan het begin van de ochtend was er nog een zonnetje, maar die verdween in de loop van de ochtend.Gastheerg schreef:Ik weet niet hoe het daar was. Hier in het westen was het behoorlijk fris aan het eind van de middag. Had een blokkie aan woon werk willen plakken maar dat heb ik maar even laten schieten. Dus 60 vandaag.amclassic-fan schreef:Met een ploeggenootje van Enschede naar Exloo gereden om 't parcours van 't NK te verkennen en daarna weer terug gereden. Op 't stuk door Emmen heen best een aardige route. .
Maar goed 16 graden is voor juni koud, als 't in januari 16 graden is hangen we de vlag zo'n beetje uit.
Het was een mooie fietsdag maar had iets mooier gemogen. Ook had "weather pro" beter de wind moeten voorspellen want er was mij 50 kilometer wind in de rug voorspeld, maar deze bleek uiteindelijk de gehele rit zo'n beetje van de zijkant te komen.
Geen probleem natuurlijk want sterk was hij niet, maar ik hou meer van mee- en tegenwind.
Ik had oorspronkelijk zo'n 80 kilometer in gedachten voor vandaag, maar in plaats van de pont te nemen, ben ik toch maar over Rotterdam gegaan en ben ik nog even langs Gouwerak gereden om over de nieuwe brug die onze koningin eind vorige week geopend heeft, nog even Gouda mee te pakken.
Het was een zeer geslaagde D1 training met 119 kilometer op de teller tegen een gemiddelde van 30,6 KM/H. Ik ben tevreden.
Toch maar doorfietsen i.p.v. de fietspont..
Geen probleem natuurlijk want sterk was hij niet, maar ik hou meer van mee- en tegenwind.
Ik had oorspronkelijk zo'n 80 kilometer in gedachten voor vandaag, maar in plaats van de pont te nemen, ben ik toch maar over Rotterdam gegaan en ben ik nog even langs Gouwerak gereden om over de nieuwe brug die onze koningin eind vorige week geopend heeft, nog even Gouda mee te pakken.
Het was een zeer geslaagde D1 training met 119 kilometer op de teller tegen een gemiddelde van 30,6 KM/H. Ik ben tevreden.
Toch maar doorfietsen i.p.v. de fietspont..
Witte...epotheker schreef:Nou ? wat voor sokken waren het dan?? Het is het inderdaad een voordeel wanneer je ALTIJD in het laatste wiel zit....je kunt gemakkelijk achterom kijken....girlinred schreef: hij ging zo hard dat ik uitgebreid de tijd had om te kijken wat voor sokken hij aan had.
Hoho, jij was aan het afzien zeker? Ik reed op kop...
On topic; vandaag weer 2uurtjes genoten van het twentse landschap in de zon
Laatst gewijzigd door girlinred op 15 jun 2012 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
~live fast, die young ~