Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
Ik lees dat hij uit Alkmaar komt, dus dan is het in basis wel tof om bij AZ te beginnen. Verder komt het Zeeman wel toe vind ik. Hij heeft de top bereikt met de wielerploeg met als hoogtepunt winst in de 3 grote rondes vorig jaar. Beter gaat het gewoon niet worden. Ik zou zachtjes aan ook toe zijn aan wat anders.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Ik denk dat de mensen om hem heen bij Visma hem ook gaan missen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
En dan te bedenken dat Zeeman een uitgesproken Ajax fan is! Zijn helden zijn; Cruijf, Michels en vooral Louis van Gaal! Wel een goede smaak die mens
Maar het is een geboren Alkmaarder dus ik begrijp die keuze wel. Bovendien: wie wil er op dit moment het hoornaarsnest genaamd Ajax inkruipen?!
Maar het is een geboren Alkmaarder dus ik begrijp die keuze wel. Bovendien: wie wil er op dit moment het hoornaarsnest genaamd Ajax inkruipen?!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
CruyffEnzzo schreef: ↑03 apr 2024 22:19 En dan te bedenken dat Zeeman een uitgesproken Ajax fan is! Zijn helden zijn; Cruijf, Michels en vooral Louis van Gaal! Wel een goede smaak die mens
-
- Forum-lid
Van Gaal en goede smaak valt voor mij niet helemaal te rijmen, maar dat ter zijde.
Erik ten Hag wordt de opvolger van Zeeman bij Visma LAB. Hij heeft eerder succesvol advies gegeven over strategie om de Tour de winnen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless