Wat is fout, wat kan echt niet?
-
- Forum-lid
Dit is inderdaad rond Tecklenburg Walter, echter de vrijdagavond ervoor (mooie weggetje van Bad Iburg naar Tecklenburg). Heb nog 1 foto gemaakt, ook van mijn vriendin, tijdens de Rundfahrt. Wacht, ik plaats m ff..
-
- Forum-lid
Ik wacht...
-
- Forum-lid
en wacht...
Een hoornaar niet agressief? Als je ze niets doet is er idd geen probleem maar als ze boos worden wil je toch echt rap weg zijn.Kilowatt schreef:Ik bedoelde de hoornaar. Soort van grote wesp, niet agressief maar wel stekend.
Vroeger in de Ardeche met mirabellen en ander fruit plukken.
Ik had altijd een hond van kennisen met me mee (of twee, herder en een bastaard).
Zo gauw als die twee het lage gezoem van hoornaars hoorden waren ze weg hoor terwijl ze wespen uit de lucht hapten en opvraten.
Een steek van een hoornaar is vele malen pijnlijker dan van een wesp. Ik wil niet met mijn MTB over een stronk rijden met daarin een hoornaars nest.
Och ja, het kan altijd erger
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Wat zijn dat voor beesten?!?!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Holy sh@t! Ik dacht dat dat soort beesten alleen maar in computerspelletjes voorkwamen. Waarschuw me even als die dingen ergens rondvliegen, dan dan trek ik dit aan als ik ga fietsen, dan maar niet gesoigneerd.
Veni. Vidi. Fietsie.
Japanese giant hornetJPAR schreef:Wat zijn dat voor beesten?!?!
Ik kan geen links plaatsen want dan krijg ik dat het bericht goedkeuring nodig heeft. Zoek maar even in Google op 'Japanese giant hornet national geographic'
The Japanese honey bee, however, has a defense against these attacks. When a hornet approaches the hive to release pheromones, the bee workers will retreat back to the hive, leaving an opening to allow the hornet scout to enter. At a given point, the bees emerge from their hiding places in an angry cloud formation containing some 500 individuals. They form a tight ball around the hornet that acts like a convection oven when the bees vibrate their wings to direct air over their bodies, warmed by their muscular exertion, into the inside of the ball. The interior temperature of the ball rises to 47 °C (117 °F). The hornet can survive maximum temperatures of 44–46 °C (111–115 °F), but the bees can survive up to 48–50 °C (118–122 °F), so the hornet is killed and the bees survive.[1]
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Cool!
Zo, flinke jongens...Zijn er in Japan nog Kommetjes te pakken ?
Hoornaars zijn niet agressief, tenzij ze zich bedreigd voelen. Ik heb ze wel eens in Frankrijk meegemaakt onder een pruimenboom. Ze deden niks (maar misschien zijn dat de Franse genen....). In ieder geval ben ik nog steeds op zoek naar een oplossing tegen insecten in de helm...
Hoornaars zijn niet agressief, tenzij ze zich bedreigd voelen. Ik heb ze wel eens in Frankrijk meegemaakt onder een pruimenboom. Ze deden niks (maar misschien zijn dat de Franse genen....). In ieder geval ben ik nog steeds op zoek naar een oplossing tegen insecten in de helm...
older Budweiser
De giro transfer heeft een vliegennet erin.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Net gespot, hier op de kanaaldijk in Diemen Noord:
zo'n "wheely" LED verlichting ding in het achterwiel van je racefiets.
En verder zonder enige verlichting over een donkere dijk razen.....
Misschien leest de rijder hier mee
zo'n "wheely" LED verlichting ding in het achterwiel van je racefiets.
En verder zonder enige verlichting over een donkere dijk razen.....
Misschien leest de rijder hier mee