![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Zwift schorst hem ook niet. Dat doet de Britse bond.BartNL schreef: ↑05 okt 2019 13:22 overdreven maatregel aangezien het hem geen wedstrijdvoordeel opleverde. Je kunt het ook niet met buiten rijden vergelijken aangezien ik daar nog nooit gehoord heb van een diskwalificatie omdat je op een onrechtmatig verkregen fiets hebt deelgenomen. Als je al een maatregel neemt doe dat dan t.a.v. de onrechtmatig verkregen Tron fiets die Zwift eenvoudig ongedaan kan maken.
Sowieso vind ik dat Zwift veel weinig optreedt tegen cheaters. Ik zie nu in-game mensen voorbij komen die onrealistisch lang een heel hoog wattage trappen. Zwift zou een automatisch detectie systeem kunnen instellen voor mensen die,
- te snel van gewicht wisselen
- te snel van lengte veranderen
- erg onrealistische w/kg trappen
- KOM segment rijden wat niet kan qua w/kg
Qua w/kg zijn zijn er genoeg data van wereldtoppers beschikbaar zodanig dat je met wat marge kunt zeggen wat menselijk mogelijk is.
Om nu Cameron Jeffers te schorsen helpt volgens mij niet en zie ik eerder als onvermogen van Zwift dan als terechte straf.
t2300 schreef: ↑05 okt 2019 12:37 Dat is nog eens de boel flessen.
Met een art+ simulator indirect het Britse kampioenschap op je naam schrijven.
Snel even 50k aan hoogtemeters scoren met idioot lage gewichtswaarden en absurde wattages, gegenereerd door een ant+ simulator om zodoende op het BK de tronbike te kunnen rijden om een gooi naar het kampioenschap te doen!?
https://www.dcrainmaker.com/2019/10/bri ... ating.html