Vandaag gefietst in 2016
Ik ben een beginnend fietser. Rij met een norta. Er staat geen echt conventioneel koersstuur op maar een flat bar. Ik voel me daar beter op. De groep is van Shimano (Deore XT).
Afgelopen zaterdag een 62 km gefietst langs de Schelde. In het heen gaan was het geen probleem. De terugweg had ik echter wind op kop. Tegen dat ik thuis kwam had ik het eerste half uur kramp in mijn bovenbenen
Deze ochtend opnieuw een toerke gefietst. Uit gekomen op 47 km en voelde me comfortabeler dan afgelopen zaterdag. Ik ben van plan om stilletjes aan op te bouwen.
Afgelopen zaterdag een 62 km gefietst langs de Schelde. In het heen gaan was het geen probleem. De terugweg had ik echter wind op kop. Tegen dat ik thuis kwam had ik het eerste half uur kramp in mijn bovenbenen
Deze ochtend opnieuw een toerke gefietst. Uit gekomen op 47 km en voelde me comfortabeler dan afgelopen zaterdag. Ik ben van plan om stilletjes aan op te bouwen.
Gisteravond weer heerlijk 60 km vliegjes gehapt. En een nieuw, erg fijn, fietspad ontdekt. Voor wie ook in deze regio (Rotterdam - Den Haag) fietst: https://www.strava.com/segments/10037966.
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag 88 km gefietst bij een temperatuur van ca. 35 graden. Een kleine regenbui was er ook nog toen ik in de buurt van de Rips was (gemeente Venray). Maar ik was binnen no time weer opgedroogd.
De laatste 8 km da kwam de man met de hamer, had denk ik toch iets te weinig gegeten in combinatie met de hoge temperaturen was dit dan de boosdoener.
Volgende keer maar iets meer eten en ook drinken.
De laatste 8 km da kwam de man met de hamer, had denk ik toch iets te weinig gegeten in combinatie met de hoge temperaturen was dit dan de boosdoener.
Volgende keer maar iets meer eten en ook drinken.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
@TumTumTum ik heb ook gedronken heb zelfs nog een stop gemaakt bij een terrasje voor een groot glas Spa blauw en koffie.
Denk dat het gewoon een hongerklop was.
Denk dat het gewoon een hongerklop was.
Ghost Nivolet 6LC
Gister een avond etappe gedaan. En ging proberen om wat gas te geven. Kon ineens 30 per uur halen, voor een paar kilometer. Zelfs een tijdje 36 per uur aangehouden, heel even maar haha.
Wist niet dat ik dat al kon, word toch echt beter. Echter.....
Na het fietsen begon een kniebandje op te spelen, links binnenkant knie. En nu kan ik mijn knie niet buigen.
Nu is de vraag:
- overbelast? Toch te gek gedaan gisteren, was ik er nog niet klaar voor?
Of 2
- het komt door de klikpedalen. Nog niet aan gewend, of verkeerd afgesteld? Geen idee.
Hoop echt dat het niet het 2de is, dan zou ik heel zuur zijn. Want ben er nu zo blij mee.
Morgen even afwachten.... Laat het aub weg zijn.....
Wist niet dat ik dat al kon, word toch echt beter. Echter.....
Na het fietsen begon een kniebandje op te spelen, links binnenkant knie. En nu kan ik mijn knie niet buigen.
Nu is de vraag:
- overbelast? Toch te gek gedaan gisteren, was ik er nog niet klaar voor?
Of 2
- het komt door de klikpedalen. Nog niet aan gewend, of verkeerd afgesteld? Geen idee.
Hoop echt dat het niet het 2de is, dan zou ik heel zuur zijn. Want ben er nu zo blij mee.
Morgen even afwachten.... Laat het aub weg zijn.....
-
- Forum-lid
Rondje Posbank in super omstandigheden! 160 km`s in de tas.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, slecht 35km, maar wel in de zon en ook wel bijzonder: 1e keer echt weg met de fietskar!
Als je dit 2 uur doet word je wel serieus sterk denk ik
Als je dit 2 uur doet word je wel serieus sterk denk ik
Less is bore