Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
@havana: gpx file downloaden naar je harde schijf. Bolt aan je pc hangen en aanzetten zodat die als tijdelijke drive wordt gezien. Vervolgens kopieer de gpx file en plakt 'm in de map Routes op de Bolt. Bolt ontkoppelen, naar de pagina met de map, routes knop klikken en daarna Sync. De route wordt dan zichtbaar op de Bolt. In de app zie ik 'm niet maar ik weet niet of dat normaal is
It is not a lie if you believe it...
Sync knopje was ik vergeten. Nu gelukt.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
Van de supportafdeling van Wahoo de volgende reactie gekregen:
Thank you for contacting us and I am sorry that you are experiencing this issue with route file import. This is an issue that our team is aware of and is actively working to correct. While we do not have an exact time for a fix at the moment it is a priority for our development team and we hope to have it resolved in the near future.
Since we have an open ticket with our development team, all customer service tickets related to the issue (including this one) will be marked as “On-Hold” and merged with the developer ticket to be monitored internally. This process allows us to send automatic notifications when changes are complete. Full release notes are posted on https://support.wahoofitness.com
Be sure to keep your app and device up-to-date to receive the fix, when available.
We sincerely apologize for any inconvenience and appreciate your patience and support as we strive to serve you better. Please let us know if you have any additional questions or concerns in the meantime.
Thanks for being a Wahoo customer,
Thank you for contacting us and I am sorry that you are experiencing this issue with route file import. This is an issue that our team is aware of and is actively working to correct. While we do not have an exact time for a fix at the moment it is a priority for our development team and we hope to have it resolved in the near future.
Since we have an open ticket with our development team, all customer service tickets related to the issue (including this one) will be marked as “On-Hold” and merged with the developer ticket to be monitored internally. This process allows us to send automatic notifications when changes are complete. Full release notes are posted on https://support.wahoofitness.com
Be sure to keep your app and device up-to-date to receive the fix, when available.
We sincerely apologize for any inconvenience and appreciate your patience and support as we strive to serve you better. Please let us know if you have any additional questions or concerns in the meantime.
Thanks for being a Wahoo customer,
-
- Forum-lid
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
En bericht dat het problemen rond het importeren van routes is opgelost. Bij mij werkt het nu weer.
This note is a follow-up to your ticket. We want our customers to be happy with our products and support. We appreciate your patience while this issue was remedied.
Customer experienced issues when trying to import files. An update was made to our cloud services to remedy your issue. Please try agin to import the files. If you experience additional issues, please contact us.
Thank you
Don Murtha
Head of Customer Operations
This note is a follow-up to your ticket. We want our customers to be happy with our products and support. We appreciate your patience while this issue was remedied.
Customer experienced issues when trying to import files. An update was made to our cloud services to remedy your issue. Please try agin to import the files. If you experience additional issues, please contact us.
Thank you
Don Murtha
Head of Customer Operations
Hier werkt het ook nu. Bedankt voor je bericht!Swedish Chef schreef: ↑24 jul 2018 17:43 En bericht dat het problemen rond het importeren van routes is opgelost. Bij mij werkt het nu weer.
This note is a follow-up to your ticket. We want our customers to be happy with our products and support. We appreciate your patience while this issue was remedied.
Customer experienced issues when trying to import files. An update was made to our cloud services to remedy your issue. Please try agin to import the files. If you experience additional issues, please contact us.
Thank you
Don Murtha
Head of Customer Operations
Ik was al een hele dag aan het wachten op een update van de app, maar dat blijkt dus niet nodig.
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
even een check:
Wifi op Bolt staat aan, Strava koppeling is actief. Als ik dan een rit gereden heb zou de Bolt toch automatisch de rit moeten syncen met Strava?
Dat duurde voor mijn gevoel lang dus heb ik op mijn mobiel de BT maar aangezet en poef, berichtje dat de rit op Strava stond.
Toeval? (kan het syncen soms iets langer duren?)
Wifi op Bolt staat aan, Strava koppeling is actief. Als ik dan een rit gereden heb zou de Bolt toch automatisch de rit moeten syncen met Strava?
Dat duurde voor mijn gevoel lang dus heb ik op mijn mobiel de BT maar aangezet en poef, berichtje dat de rit op Strava stond.
Toeval? (kan het syncen soms iets langer duren?)
-
- Forum-lid
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 jul 2018 08:39
Ik heb t zelfde probleem, kreeg ook de melding dat t opgelost zou zijn, echter bij mij werkt t nog steeds niet... iemand nog tips?!!
-
- Forum-lid
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
- Locatie: Enschede
Wat zou moeten werken is de bolt aansluiten op je pc, de routes kopiëren naar de map “ROUTES” die op de Bolt staat. Dan zou je ze moeten kunnen openen
-
- Forum-lid
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 jul 2018 08:39
Ga dat zeker doen! Bedankt. Begrijp niet dat het nu bij de 1 wel werkt en bij de ander niet...
-
- Forum-lid
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 jul 2018 08:39
Bedankt, ga dit zeker doen. Begrijp niet dat het probleem niet voor iedereen is opgelost...