Het dopingtopic 2.0
- daniel1975
- Forum-lid HC
Astana claimt hun beste renners 50x/jr te testen bij hun verweer tegen het UCI voorstel.
(Om te zorgen dat ze keurig binnen de norm blijven en andere middelen niet vindbaar....)
(Om te zorgen dat ze keurig binnen de norm blijven en andere middelen niet vindbaar....)
Less is bore
Natuurlijk, de Riis methode! Huur Damsgaard in en je bent in the clear.daniel1975 schreef:Astana claimt hun beste renners 50x/jr te testen bij hun verweer tegen het UCI voorstel.
En dan testen ze daar bij Astana zo goed en dan nog weten 5 renners door deze mazen heen te glippen! De idioten!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja....die twee weken he...... *evil*
Less is bore
-
- Forum-lid
Corrigeer me als ik het niet goed heb, maar ik meen te hebben gelezen dat uit een audit uitgevoerd door de universiteit van Lausanne is gebleken dat Astana niet werkt conform de eigen protocollen die de ploeg heeft ingediend bij de licentieaanvraag. Daarmee is helemaal niet gezegd dat hun renners niet of niet voldoende worden gecontroleerd. In die protocollen gaat het ook om begeleiding door artsen en trainers en bv preventiebeleid en weet ik wat nog meer.
We zullen zien wat de licentiecommissie doet. Ik denk niet dat de UCI zo achterlijk is om in te zetten op intrekken van de licentie als ze geen sterke zaak kunnen presenteren bij bv het CAS.
We zullen zien wat de licentiecommissie doet. Ik denk niet dat de UCI zo achterlijk is om in te zetten op intrekken van de licentie als ze geen sterke zaak kunnen presenteren bij bv het CAS.
Westra ziet het nog helemaal zitten: http://www.hln.be/hln/nl/5356/Doping-in ... open.dhtml
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Tuurlijk, wat moet ie dan zeggen "ik denk dat 't niks wordt" ? Dan graaf je je eigen graf.
Belangrijkste regel in de PR-industrie: agendeer nooit je eigen kritiek.
Belangrijkste regel in de PR-industrie: agendeer nooit je eigen kritiek.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tsja..... Benieuwd wat daar (ongecensureerd) in zal staan.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
UCI start sowiso verkeerd: beroeps-eikel H. Verbruggen heeft het rapport al mogen lezen.... Lekker signaal om mee te beginnen..
Less is bore
-
- Forum-lid
Tja, het rapport zal grotendeels over hem gaan. Wel aardig toch, dat hij z'n eigen biografie als eerste mag lezen?daniel1975 schreef:UCI start sowiso verkeerd: beroeps-eikel H. Verbruggen heeft het rapport al mogen lezen.... Lekker signaal om mee te beginnen..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Compleet verkeerd signaal om de oude garde als eerste te laten lezen zodat er nog lichte damage control gedaan kan worden.
Less is bore