Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
valt best mee wat ik heb eigenlijk
alleen de kettingwasstraat (jouw woorden) kan ik niet vinden in deze set, dat is weer jammer
alleen de kettingwasstraat (jouw woorden) kan ik niet vinden in deze set, dat is weer jammer
-
- Forum-lid HC
Die set zit dan ook wel echt bijna alles in. Rechtsonder zie ik die bracket en balhoofdfrees en zo'n ding waar je de draden mee na kunt lopen. Alleen die 3 kosten samen al ruim boven de €500!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
heeft dan ook een lekker prijsje:ypuh schreef:Die set zit dan ook wel echt bijna alles in. Rechtsonder zie ik die bracket en balhoofdfrees en zo'n ding waar je de draden mee na kunt lopen. Alleen die 3 kosten samen al ruim boven de €500!
https://www.derks-wielersport.nl/parkto ... k-246.html
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou dat setje graag in de werkplaats hebben.....
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Even off-topic:dixy100 schreef:.........
Maar voor mijn carbon frame ben ik toch wel blij dat ik m aangeschaft heb, al was het alleen maar voor een mogelijk garantie beding in de toekomst ................ .
Mocht je, zelfs met je momentsleutel, toch een boutje overdraaien of een carbon onderdeel molesteren ga je echt geen beroep op garantie moeten doen hoor.
Niet van de fabrikant van je momentsleutel noch van deze van je carbon.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Holy moly .monsieurpinot schreef:heeft dan ook een lekker prijsje:ypuh schreef:Die set zit dan ook wel echt bijna alles in. Rechtsonder zie ik die bracket en balhoofdfrees en zo'n ding waar je de draden mee na kunt lopen. Alleen die 3 kosten samen al ruim boven de €500!
https://www.derks-wielersport.nl/parkto ... k-246.html
- Carlosiebers
- Forum-lid
- Contact
Een nieuwe fietsbel
Niet gekocht maar voor mijn verjaardag gekregen.
Nu nog proberen om hem op een nette manier te monteren
Niet gekocht maar voor mijn verjaardag gekregen.
Nu nog proberen om hem op een nette manier te monteren
S-Works Venge Rotor Inpower Dura Ace Di2 Osymatric Wahoo Elemnt + Kickr ISM Tubeless
Zo'n ding had ik op mijn stadsfiets zitten toen ik in Amsterdam woonde. Werkte erg goed tegen MacBike-idioten e.d.
Mail gekregen dat ik €20 moet bijbetalen en dan krijg ik de 2mm er nog bij.. Werknemer zou de prijzen fout hebben ingevoerd en de prijs zou nu "ongeloofwaardig" laag zijn. Normaal zijn ze €5-7 p/s dus zoveel scheelt dat niet..hrohaan schreef:Na alle Derks links voorbij zien komen maar eens op de site gekeken. De Park Tool inbus sleutels zijn in de aanbieding dus maar gelijk toegeslagen. De P sleutels in de maten 2.5/3/4/5/6 voor max €4 per stuk