Dat is een ander verhaal (al zijn al die dingen in je bloed eerder een rokend kanon dan een rokend geweer); jouw vraag was waarom mensen het uitsluiten dat hij schoon was.Swedish Chef schreef:Dan ben je verdacht en niet meer dan dat. Schuld komt pas na bewijs of bekentenis. Ik ben niet achterlijk en weet ook wel wat een rokend geweer zou kunnen betekenen. Het zijn alleen die principedingetjes van een rechtstaat die voor mij in de weg staan om beschuldigingen zonder meer te onderschrijven.
Gezien wat we weten uit de TVM tijd en zijn strapatzen in de rest van zijn carrierre is de kans dat hij schoon is compleet onwaarschijnlijk. Dus ja, ik sluit dat wel uit.
Tsja, maar als diegene dan allemaal documenten ondertekend met daarin staand dat hij schoon is en verbonden is aan twee tourwinnaars wordt het natuurlijk wel degelijk relevant.Daarbij vind ik fietsen ook eigenlijk veel te leuk om me druk te maken over wie er 15 jaar gelden misschien het foutst was
ALs hij had gezegd: "Ja, maar dat waren andere tijden" hadden mensen nu niet zo op zijn nek gesprongen. En nee, dan was hij nu geen ploegleider bij Sky geweest. Maar dat zijn de gevolgen van eerdere beslissingen, geen vrijbrief om dan maar een beetje lulkoekjes te gaan verkopen.