Dat komt hier niet zo heel veel voorolavski schreef:Iemand een mening?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat komt hier niet zo heel veel voorolavski schreef:Iemand een mening?
Ik heb elf jaar geleden een Red Bull (Rose) Scandium gekocht.olavski schreef:Ben toe aan een nieuwe fiets. Nog aan het twijfelen tussen Rose en Canyon. Deze laatste heeft al wel zijn nieuwe fietsen gepresenteerd, de eerste moet nog komen met 2016 modellen. Twijfel waarom? Canyon maakt mooiere modellen (fietsers zijn ijdel), Rose komt mogelijk iets beter uit de testen (volgens mij hebben we het over banddiktes). Zonder hier de discussie aan te zwengelen komt Rose met disk brakes bij twee modellen 2016. Waarom daarvoor: van de zomer twee keer op de Ventoux gereden met mijn MTB met schijfremmen. Uitstekend te doseren enz enz. Iemand een mening?
Nou, inderdaad. 8 maanden wachten, dan moet het wel een hele speciale fiets zijn met een sterke emotionele binding.....amclassic-fan schreef:Daar ga je toch niet op wachten?
Ik denk dat de frames die ze maken eerst gebruikt worden voor de reeds bestelde complete fietsen.MarcoV schreef:Hoe komt het dat die framesets zo'n lange levertijd hebben en een complete fiets een iets minder lange levertijd?
Ik zit voor mijn volgende fiets opzich ook wel te denken aan een canyon maar met die belachelijk levertijden gaat dat nooit wat worden.