Die heb ik ooit ook gehad op een stalen Concordechrissiewizzie schreef:................ Campagnolo Chorus 1988/1989. Na wat gerommel en gezoek, kwam er een kartonnen doos tevoorschijn. "Bedoel je deze?"
..............
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
we willen natuurlijk een eigen foto van je!
Is er niet een programma bij de kommersijele televisie dat geschikt voor je is?
- daniel1975
- Forum-lid HC
En al binnendaniel1975 schreef:Een nieuwe Chorusgroep voor €849,-
Voor dat geld kan ik hem toch niet laten liggen
Binnen een dag verzonden. Grappige is wel dat de etiketten van de doosjes af zijn, maar het is absoluut de juiste groep en nieuw. Voor deze prijs hoef ik geen etiketjes te hebben
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, komt er niet ook. Sowiso is de Altum R uit het programma.
Als ik ooit zoveel geld aan een frame uit ga geven is de kans dat het Italiaans is vele malen groter. C60, Bianchi Infinito, custom, oid.
Eerst afwachten wat mijn heup doet; voelt nu erg goed, dus misschien krijgt de Dogma wel een nieuwe paintjob en gebruik ik die nog tijd als mooiweerfiets.
Less is bore
- Sweety2008
- Forum-lid
2 x buitenband voor mijn racefiets het zijn de Vittoria all-round rubino pro endurance graphene 700x25c. Vanmiddag even erop gezet. Ging wel erg stroef de nieuwe bandjes.
Ghost Nivolet 6LC
Wat ik altijd doe met nieuwe buitenbanden is met mijn voeten op het onderste deel ervan staan. En dan met je handen met alle kracht eens goed trekken aan de band. Veel scheelt het niet, maar toch kan ik dan altijd veel gemakkelijker een band op leggen.Sweety2008 schreef:2 x buitenband voor mijn racefiets het zijn de Vittoria all-round rubino pro endurance graphene 700x25c. Vanmiddag even erop gezet. Ging wel erg stroef de nieuwe bandjes.
- thestudent
- Forum-lid HC
Das echt een goede tip. Ten minste als je de hieldraad van die prachtige corsa graphenes wil slopeni-mac schreef:Wat ik altijd doe met nieuwe buitenbanden is met mijn voeten op het onderste deel ervan staan. En dan met je handen met alle kracht eens goed trekken aan de band. Veel scheelt het niet, maar toch kan ik dan altijd veel gemakkelijker een band op leggen.Sweety2008 schreef:2 x buitenband voor mijn racefiets het zijn de Vittoria all-round rubino pro endurance graphene 700x25c. Vanmiddag even erop gezet. Ging wel erg stroef de nieuwe bandjes.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik fiets altijd met de Fortezza's en geef elke nieuwe band deze "behandeling". Ik zeg ook niet dat je zomaar mijn tip moet doen. Ik zeg alleen dat het bij mij helpt.thestudent schreef:Das echt een goede tip. Ten minste als je de hieldraad van die prachtige corsa graphenes wil slopeni-mac schreef:Wat ik altijd doe met nieuwe buitenbanden is met mijn voeten op het onderste deel ervan staan. En dan met je handen met alle kracht eens goed trekken aan de band. Veel scheelt het niet, maar toch kan ik dan altijd veel gemakkelijker een band op leggen.Sweety2008 schreef:2 x buitenband voor mijn racefiets het zijn de Vittoria all-round rubino pro endurance graphene 700x25c. Vanmiddag even erop gezet. Ging wel erg stroef de nieuwe bandjes.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik had in begin draadbanden en nu vouwbanden allebei gaan ze in het begin heel erg stroef. Maar erop staan und dan trekken dit heb ik ook nog nooit gehoord.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Wat moet ik dan met de Tesa 4289 tape doen?Keezx schreef:Ik zou het ook niet gaan doen.
Dun velglintje in de vorm van Tesa 4289 tape levert meer op.
Ghost Nivolet 6LC