Canyon
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Je weet van de verhuizing die 5 oktober gereed zou moeten zijn ?JorgV schreef:Wie heeft er in de afgelopen dagen nog meer besteld bij Canyon? Ik heb maandag telefonisch een order geplaatst, maar daarna niks meer gehoord. Ik word inmiddels een beetje zenuwachtig (zeker omdat het een '15 model betrof en die niet meer op de website staat..)
Maar ook de invoering van het nieuwe SAP systeem..... misschien wordt het wel half 2016 voordat je hem hebt
Wiliertoerist schreef:Je weet van de verhuizing die 5 oktober gereed zou moeten zijn ?JorgV schreef:Wie heeft er in de afgelopen dagen nog meer besteld bij Canyon? Ik heb maandag telefonisch een order geplaatst, maar daarna niks meer gehoord. Ik word inmiddels een beetje zenuwachtig (zeker omdat het een '15 model betrof en die niet meer op de website staat..)
Maar ook de invoering van het nieuwe SAP systeem..... misschien wordt het wel half 2016 voordat je hem hebt
kan je beter een BMC timemachine TMR01 bestellen
Ja die heb ik gehad, maar al wel een maand geleden dus. Het was aangekondigd dat ze vorige week geen bevestigingen gingen versturen maar had deze week al wel op orde moeten zijn.JorgV schreef:Maar heb jij bijvoorbeeld wel al een orderbevestiging gehad? Die heb ik ook nog niet gehad. Ik hoop hem in ieder geval te ontvangen voor mijn vakantie..
@nuitkor, Zelfde frame maar naam aan vast geplakt vanwege de wielen
Ik wist wel van de invoering van het nieuwe systeem, (nog) niet van de verhuizing. Inmiddels ben ik er van op de hoogte. Ik was ook eigenlijk niet in de markt voor een nieuwe fiets, tot mijn oude gepikt werdWiliertoerist schreef:Je weet van de verhuizing die 5 oktober gereed zou moeten zijn ?JorgV schreef:Wie heeft er in de afgelopen dagen nog meer besteld bij Canyon? Ik heb maandag telefonisch een order geplaatst, maar daarna niks meer gehoord. Ik word inmiddels een beetje zenuwachtig (zeker omdat het een '15 model betrof en die niet meer op de website staat..)
Vandaag contact gehad met Canyon, grote problemen met hun nieuwe digitale systeem. Er is nu al 2 weken geen enkele fiets uit de fabriek gegaan aldus het verhaal van Canyon.berniev schreef:Weet iemand hier ondertussen meer over?tideman123 schreef:De frames zijn van de site gehaald! Alleen nog maar complete fietsen bij Canyon! Laat ik nu net mijn zinnen gezet hebben op een frameset van de ultimate CF SLX
We moeten maar geduld blijven hebben.....