Mart Smeets
LOL Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.em schreef:Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk dat Mart volgend jaar doorgaat. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen...
Als Mart het maar niet meer doet in 2012. Pretensieuze blaaskaak.
Zet daar Wilfried de Jong oid eens neer. Waarom geen combinatie met de Belgen? Spaart zappen en geeft waarschijnlijk een mooi gevarieerd programma. Karl met Wilfried lijkt me een mooie combo.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Inderdaad jammer... ik keek erg uit naar Wilfried de Jong die in het gat van de avondetappe zou springen. Tenminste, dat zou ik verwacht hebben. En daar gaat nu waarschijnlijk geen ruimte voor zijn.
Koga Miyata Road Racer \'98
Red Bull Pro SL 4400 \'10
Red Bull Pro SL 4400 \'10
-
- Forum-lid HC
De suggestie wilfried met een belg lijkt me best een aardige. Wilfried heeft toch weer een andere manier van vragen en interviewen.
Overigens ben ik geen fan van Mart, maar slecht vind ik hem ook niet. Er komen vaak toch aardige gesprekken opgang.
Overigens ben ik geen fan van Mart, maar slecht vind ik hem ook niet. Er komen vaak toch aardige gesprekken opgang.
Ik ben eigenlijk altijd meegegaan met de negatieve meningen over Smeets, maar ik vond hem dit seizoen heel erg goed. Ik heb echt genoten van zijn uitzendingen. Smeets is altijd rustig, zijn ,vooraf ingestudeerde, commentaar op de samenvatting is knap gedaan, er is ook altijd een zekere mate van humor, hij had goede gasten en ook heel goede side-kicks en de sfeer is goed. De verschillende rubrieken waren verder ook heel aardig.
Sommige mensen zeggen dat Smeets vaak bot afkapt, maar ik vind dat dat enorm meevalt. Door de goede gesprekken die er lopen aan de tafel, komt hij vaak wat krap te zitten met zijn tijd en moet hij door. Dat is meer de eindredacteur aan te rekenen.
Eigenlijk dacht ik dit seizoen voor het eerst, wat zou het zonde zijn als deze man dit programma niet meer doet.
Oh en btw, als Wilfried de Jong het programma gaat verzorgen ga ik lekker iets anders kijken. Vervelende man met een vervelend hoofd.
Sommige mensen zeggen dat Smeets vaak bot afkapt, maar ik vind dat dat enorm meevalt. Door de goede gesprekken die er lopen aan de tafel, komt hij vaak wat krap te zitten met zijn tijd en moet hij door. Dat is meer de eindredacteur aan te rekenen.
Eigenlijk dacht ik dit seizoen voor het eerst, wat zou het zonde zijn als deze man dit programma niet meer doet.
Oh en btw, als Wilfried de Jong het programma gaat verzorgen ga ik lekker iets anders kijken. Vervelende man met een vervelend hoofd.
Smeets was dit seizoen vooral een verademing omdat de heren op RTL met hun door elkaar schreeuwen, onderbroekenhumor en fact-free beledigen van iedereen die Raborenner is heel duidelijk maakten dat het vergeleken met de avondetappe nog veel, en dan ook echt véél slechter kan.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Volgens mij zijn het vaak degenen met zelf een te groot ego die problemen hebben met Mart Smeets.
Idem met Ducrot.
Je moet er gewoon de humor van inzien.
Als je je iedereen afrekent op de onzin die ze uitkramen dan zou je weinig posters op dit forum overhouden.
Idem met Ducrot.
Als je je iedereen afrekent op de onzin die ze uitkramen dan zou je weinig posters op dit forum overhouden.
+1slc-sl schreef:Volgens mij zijn het vaak degenen met zelf een te groot ego die problemen hebben met Mart Smeets.
Idem met Ducrot.
+1timo2.0 schreef:Smeets was dit seizoen vooral een verademing omdat de heren op RTL met hun door elkaar schreeuwen, onderbroekenhumor en fact-free beledigen van iedereen die Raborenner is heel duidelijk maakten dat het vergeleken met de avondetappe nog veel, en dan ook echt véél slechter kan.
Ja ik heb een fiets Tumblr
+2teissie schreef:+1timo2.0 schreef:Smeets was dit seizoen vooral een verademing omdat de heren op RTL met hun door elkaar schreeuwen, onderbroekenhumor en fact-free beledigen van iedereen die Raborenner is heel duidelijk maakten dat het vergeleken met de avondetappe nog veel, en dan ook echt véél slechter kan.
-3robby72 schreef:+2teissie schreef:+1timo2.0 schreef:Smeets was dit seizoen vooral een verademing omdat de heren op RTL met hun door elkaar schreeuwen, onderbroekenhumor en fact-free beledigen van iedereen die Raborenner is heel duidelijk maakten dat het vergeleken met de avondetappe nog veel, en dan ook echt véél slechter kan.