Ja, dat kan, dan wordt ie net zoals die van bijv Shelleke81.
Als ik de fietsen in dit topic bekijk lijkt het zelfs wel of Rose ze standaard omhoog laat wijzen..
Rose (voorheen Red Bull)
Als je de stuurpen omdraait komt je stuur iets hoger te staan. Dat kan zonder problemen. Als je je hebt laten opmeten zal het zeker helemaal goedkomen en hoef je je niet druk te maken over of je stuur wel hoog genoeg kan. Een 53 sloping frame is vergelijkbaar met een 54/55 traditioneel frame.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Je word daar snel en heel apart opgemeten,de gegevens in de computer en klaar is kees! vond dat heel apart, je bbl werd ook niet gemeten maar rolde zo uit die computer.nou ja zal wel goedkomen heb er wel vertrouwen in ,heb ze nog wel ff gemaild over het zadel,op hun model zat een italiazadel op en in de catalogus staat een arione fizik! deze wil ik er ook op en wel de zwarte met rood in de midden ! zal wel vet staan .grt Andrew.
windrijder
embee64 schreef:Ja het lijkt niet alleen dat Rose de stuurpennen bij montage omhoog laat wijzen, maar het is echt zo.
Het stuur staat dan in de hoogste stand, zodat de kabels dan ook bij montage zo lang mogelijk zijn gehouden.
Dat is bij mijn RB ook het geval. Ik ga de stuurpen omdraaien en dan eens kijken hoe dat bevalt.
Mijn fietsje:
Het frame heb ik los gekocht in de uitverkoop. De meeste onderdelen komen van mijn oude frame.
Frame: Red Bull Pro SL mt. 61cm (geanodiseerd)
Vork: Columbus Carve
Groep: Shimano 105/Ultegra 10sp, met Campagnolo Centaur crankset
Wielset: DT Swiss Onyx / Ritchey WCS spaken / Mavic CXP33 (36 achter, 32 spaken voor)
Overige: een mix van Pro en Xtreme spulletjes, Selle San Marco SKN zadel.
Het frame heb ik los gekocht in de uitverkoop. De meeste onderdelen komen van mijn oude frame.
Frame: Red Bull Pro SL mt. 61cm (geanodiseerd)
Vork: Columbus Carve
Groep: Shimano 105/Ultegra 10sp, met Campagnolo Centaur crankset
Wielset: DT Swiss Onyx / Ritchey WCS spaken / Mavic CXP33 (36 achter, 32 spaken voor)
Overige: een mix van Pro en Xtreme spulletjes, Selle San Marco SKN zadel.
Mooie fiets geworden Perik! Ik had het kader al even in mijn handen gehad, maar met onderdelen erop is ie nog een stukje mooier geworden. Daar ga je veel plezier van beleven. Maareh mocht je nu opeens stukken harder gaan, wel af en toe even op me wachten he .
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
Wat vinden jullie ervan? Moet alleen nog even de bodonhouder vervangen.....
Fiets is model 2008 maar met de volgende wijzigingen;
Wielen: X-treme met keramische lagers.
Cranckstel: FSA k-force light met keramische lagers (compact).
Pedalen: Look Keo Cabon.
Fiets is uitgerust met Sram Force. Maat 66.
Kan niet wachten om te gaan fietsen......
Fiets is model 2008 maar met de volgende wijzigingen;
Wielen: X-treme met keramische lagers.
Cranckstel: FSA k-force light met keramische lagers (compact).
Pedalen: Look Keo Cabon.
Fiets is uitgerust met Sram Force. Maat 66.
Kan niet wachten om te gaan fietsen......
Red Bull SL-4400
Bulls Tirone 1 Titanium 26"
Bulls Tirone 1 Titanium 26"
mooie fiets Johan ! mooie groep erop! je bent wel aardig groot zo te zien `, heb zelf een carbon sl 3000 besteld model 2008 word de 17e afgemonteerd,hebben ze de fiets op lengte afgesteld toen je hem ophaalde ? of zelf gedaan ? groet Andrew.
windrijder