Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Works like a charm! Helaas lijkt de functionaliteit van GC op het eerste gezicht wat tegen te vallen (ik hoopte op een goed overzicht van trainingsdata). Iemand een betere suggestie? Met tapiriik kun je met zo'n 10 verschillende databases synchroniseren zag ik, welke zijn de moeite waard?opperhoofd schreef:https://tapiriik.com/53x11 schreef:Gerelateerd vraagje: Hoe krijg je al je strava data (of iig die van het huidige seizoen) met zo min mogelijk moeite in Garmin Connect? (Andersom lijkt heel eenvoudig, maar voor Strava -> Connect lijkt gen pasklare oplossing te zijn)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Tnx.scepticus schreef:Ja, gpx downloaden en uploaden op het gewenste account. Datum zit in het gpx bestand dus blijft staan.
Ik ga binnenkort een aantal dagen in het buitenland fietsen en heb geen zin om de laptop mee te nemen. Iemand een idee hoe ik na een rit vanaf mijn Edge 800 kan uploaden naar Strava? Ik heb wel een mobiele telefoon, maar wil alle gegens zoals hfr en cadance ook zien.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- opperhoofd
- Forum-lid
Allereerst data opslag => SD card selecteren.
Met een USB OTG kabel en een USB microSD cardreader werkt het vast wel. Nog sneller is het als je de garmin op de OTG kabel aan sluit, maar dat werkt niet altijd.
Als de telefoon een extern microSD slot heeft kan je daar de fit file lezen en uploaden.
Met een USB OTG kabel en een USB microSD cardreader werkt het vast wel. Nog sneller is het als je de garmin op de OTG kabel aan sluit, maar dat werkt niet altijd.
Als de telefoon een extern microSD slot heeft kan je daar de fit file lezen en uploaden.
-
- Forum-lid
ik heb een tijd geleden een tooltje gevonden waar je fouten in de gps-waypoints van een rit direct kan aanpassen in Strava (zodat je de goede segmenten krijgt, m'n edge was in t bos op de ventoux de weg kwijt geraakt). Nu kan ik die nergens meer vinden en google kan me ook niet verder helpen, jullie enig idee of die optie nog bestaat en wellicht een linkje?
Helaas, mijn telefoon (Huawei Y300) ondersteunt geen OTG. Wat wel werkt is de SD kaart uit de Garmin in de gsm plaatsen en dan uploaden in Strava. Niet de snelste manier maar het voldoet voor mij.opperhoofd schreef:Allereerst data opslag => SD card selecteren.
Dank je.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Je bedoelt echt afgelopen week, geheel in april ? en niet de week ervoor , waarbij de maandag/dinsdag dan niet meetellen voor april-telling ?robbiey schreef:Ik doe aan een uitdaging mee binnen strava. Nu heb ik deze week volgens strava bijna 100 km gefietst maar geeft m'n uitdaging slechts aan 60 km te hebben gefietst.
Kan ik hier wat aan doen?
Zal vast wel niet, maar noem t toch maar even
1 rit, of meerdere ritten ?
post anders eens de link van die ene rit, of de rit die je mist .....
( al eens geprobeerd de missende rit eerst deleten en dan opnieuw te uploaden ( mocht je bronbestand hebben en niet gelijk vanaf gsm opnemen)
Nu ik dit typ, zo schokkend is het ook weer niet 40 km missen, toch ?
Misschien komt dit later nog door, dat hij pas eens per dag de totaaltellingen doet ofzo ?