Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 25 jun 2016 17:50

Bredalp schreef:
Na het fietsen begon een kniebandje op te spelen, links binnenkant knie. En nu kan ik mijn knie niet buigen.

Nu is de vraag:

- overbelast? Toch te gek gedaan gisteren, was ik er nog niet klaar voor?

Of 2

- het komt door de klikpedalen. Nog niet aan gewend, of verkeerd afgesteld? Geen idee.

Hoop echt dat het niet het 2de is, dan zou ik heel zuur zijn. Want ben er nu zo blij mee.

Morgen even afwachten.... Laat het aub weg zijn.....
Duidt IMO toch op een niet geheel correcte houding der voet ofwel niet optimale afstelling der schoenplaten.
Ik zou de plaat aan de linkerschoen zo afstellen dat de hak iets dichter bij de crank komt als dat nog kan.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 25 jun 2016 17:52

Sweety2008 schreef:CUT

De laatste 8 km da kwam de man met de hamer, had denk ik toch iets te weinig gegeten in combinatie met de hoge temperaturen was dit dan de boosdoener.

Volgende keer maar iets meer eten en ook drinken. :roll:
Volgende keer in plaats van Spa en koffie gewoon na 50 km een halve banaan, (dan blijf je gaan)
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

bluv107
Forum-lid

bluv107 25 jun 2016 18:33

Jan Janssen Classic; we gingen voor de 150 km, maar toen we na 120 km in de stromende regen terecht kwamen maar besloten linea recta naar Wageningen te trappen. Uiteindelijk 148 km, dus zoveel korter was het niet. Drie keer raden wie uit deze auto stapte:
Afbeelding
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

skoebidoe
Forum-lid

skoebidoe 25 jun 2016 18:34

Vandaag een tochtje Wetteren-Oudenaarde gedaan. Grotendeels langs de Schelde. Even het jaagpad verlaten aan de brug in Melle. Door het centrum van Melle gefietst om zo in Merelbeke uit te komen en daar langs de Ringvaart verder te fietsen. Aan de Ghelamco-arena de brug over om dan in 1 ruk naar Oudenaarde te fietsen.
Ik moest natuurlijk ook nog terug keren. :lol:
In totaal 80 km gefietst met een gemiddelde snelheid van 23,5 km/u.
Voor velen onder jullie is dit waarschijnlijk belachelijk laag maar ik ben ook nog niet lang aan het fietsen.

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 25 jun 2016 18:36

de meester himself natuurlijk, grappig in Belgie kun je inderdaad sinds kort een eigen kentekennummer aanschaffen: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2314 ... ces__.html

bluv107
Forum-lid

bluv107 25 jun 2016 18:55

En daarmee ongestoord trajectcontroles negeren :D
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 25 jun 2016 19:03

Keezx schreef:
Sweety2008 schreef:CUT

De laatste 8 km da kwam de man met de hamer, had denk ik toch iets te weinig gegeten in combinatie met de hoge temperaturen was dit dan de boosdoener.

Volgende keer maar iets meer eten en ook drinken. :roll:
Volgende keer in plaats van Spa en koffie gewoon na 50 km een halve banaan, (dan blijf je gaan)
Bedankt voor de tip zal ik zeker eens uitproberen.
Als het zo warm is heb nooit trek moet mij echt dwingen om iets te eten.
Ghost Nivolet 6LC

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 25 jun 2016 19:08

skoebidoe schreef:Vandaag een tochtje Wetteren-Oudenaarde gedaan. Grotendeels langs de Schelde. Even het jaagpad verlaten aan de brug in Melle. Door het centrum van Melle gefietst om zo in Merelbeke uit te komen en daar langs de Ringvaart verder te fietsen. Aan de Ghelamco-arena de brug over om dan in 1 ruk naar Oudenaarde te fietsen.
Ik moest natuurlijk ook nog terug keren. :lol:
In totaal 80 km gefietst met een gemiddelde snelheid van 23,5 km/u.
Voor velen onder jullie is dit waarschijnlijk belachelijk laag maar ik ben ook nog niet lang aan het fietsen.
Dit is niet belachelijk laag ik ben ook niet veel sneller onderweg.

Maar ik maak me er ook niet druk om, ik geniet van het fietsen en dit is voor mij het aller belangrijkste. 8-)
Ghost Nivolet 6LC

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 25 jun 2016 20:18

Ik dacht dat het droog zou blijven dus vertrok voor een rondje van 90 km. Na 15 begon het te regenen maar ben toch maar door gefietst. Uiteindelijk 29,5 gemiddeld. Laatste kilometers kreeg ik het echt koud met overal kramp..... Regenjasje vergeten :oops:
Maak joe woar

Jac
Forum-lid

Jac 25 jun 2016 20:29

bluv107 schreef:Jan Janssen Classic; we gingen voor de 150 km, maar toen we na 120 km in de stromende regen terecht kwamen maar besloten linea recta naar Wageningen te trappen. Uiteindelijk 148 km, dus zoveel korter was het niet.
Vandaag ook de JJC gereden uit en thuis ruim 180 km waarvan de laatste 80 km regen .
Op het laatst regende het zo hard dat je zelfs tijdens het fietsen koud werd.
Verder wel heerlijk gereden , beentjes waren goed .De afgezette kruisingen door de verkeersregelaars was weer super . 180.9 km met ruim 28 gem. .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

DDX
Forum-lid HC

DDX 25 jun 2016 20:32

Vandaag ook de JJC gereden, tot Arnhem droog (afgezien van paar spettertjes)
Maar toen brak de hemel openen.
Soort van gedag gezegd tegen groep waarmee ik reed en volle bak naar de finish om nog beetje warm te blijven.
Had er echt totaal niet op gerekend kwa kleding.

Wilde eigenlijk na afloop nog richting huis fietsen, maar dat zat er niet in door de regen.

Lekker doorgereden en goed gas gegeven op de klimmetjes.
https://www.strava.com/activities/620527155

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 25 jun 2016 20:36

Op de 29er gegaan en geen idee dat er regen aan kwam.

Richting Oostvaarders/Almere Buiten door de bossen, wat MTB stroken en wat door bouwverkeer aangelegde gravel stroken gecrossed. Tevens wat mooie nieuwe overharde stroken door de bossen ontdekt. Lekker dat geknisper onder die banden :like:
Lekker wat plassen waar je mooi door die buitenste kom kan draaien met druk op het achterwiel. Soms waren die echter zachter dan ik dacht en ploegde mijn achterwiel diep in die prut.

Na zowat een uurtje vielen de eerste spetters. Iets later ging de hemel goed open. Ik heb bewust omgereden aangezien die warme doche (weinig wind en 20 graden) echt wel lekker was.
Met regen als vandaag van huis gaan vind ik niet zo prettig maar als het onderweg komt boeit het me totaal niet. In tegendeel!
Op de laatste 20km bewust de plassen opgezocht en lekker plonzen.
Drijfnat thuis gekomen maar oh zo heerlijk 70 km gereden.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie