Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
Nokere Koerse was tussen de valpartijen door best een leuke koers. Mooie poging van Bredewold en Markus, uiteindelijk twee vingers in de neus voor Wiebes en wat had ik te doen met Ari Fidanza: op weg naar een mooie uitslag, misschien zelfs podium, en dan zo ongelukkig in de sandwich.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ik vraag me af (de vraag werd ook in extra-time gesteld) of je het nog kan maken (als je jezelf winstkansen toedicht) om met Wiebes naar de streep te rijden en tegen haar de sprint aan te gaan?
Waarom gaat er bijvoorbeeld uberhaupt iemand het gat op Bredewold en Markus toerijden als die niet in het team van Wiebes zit?
Waarom gaat er bijvoorbeeld uberhaupt iemand het gat op Bredewold en Markus toerijden als die niet in het team van Wiebes zit?
Mogelijk hadden SDWorkx en UAE de hoop dat Wiebes in een sprint bergop wel te kloppen is door Kopecky en Bastianelli? Tegen dat Bredewold en Markus aan hun poging begonnen had Wiebes had alleen Charlotte Kool nog over. De rest was door de vele valpartijen al uit koers en Wiebes had ook al wat energie verbruikt omdat ze terug moest komen na oponthoud door een valpartij. UAE had nog vier rensters vooraan waaronder sprintster Marta Bastianelli. Hoe dan ook, Kool alleen ging dat duo sowieso niet terughalen en haal je de koplopers niet terug dan win je sowieso niet. Movistar was ook erg actief al leek daar niet echt een plan achter te zitten.
Naar aanleiding van het recente interview met Wiebes in Het Nieuwsblad nog eens het artikel uit het blad "Helden" van twee jaar geleden waarin
ze al eens uitgebreid over haar achtergrond sprak...
https://www.helden.media/verhalen/elk-h ... n-kruisje/
ze al eens uitgebreid over haar achtergrond sprak...
https://www.helden.media/verhalen/elk-h ... n-kruisje/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Leontien van Moorsel speelde daar al mee, dacht bij werelduurrecord poging.
Less is bore