Wielerseizoen 2022
-
- Forum-lid HC
Degene die de schoen past, trekke hem aan luidt het gezegde.
Ik schoffeer alleen degene(n) die zo reageren, dat hele bevolkingsgroepen temperamentvol zijn is geen probleem, zo reageren tijdens een koers wel!
Ik schoffeer alleen degene(n) die zo reageren, dat hele bevolkingsgroepen temperamentvol zijn is geen probleem, zo reageren tijdens een koers wel!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Even back on topic: dit nieuws moet jou zeker plezieren RowingCyclistThe RowingCyclist schreef: ↑11 jun 2022 07:30
….Los daarvan verdiend dit gedrag natuurlijk inderdaad gewoon een schorsing. Respect trouwens voor Page dat 'ie zo rustig blijft na die klap, alleen even een belerend vingertje als reactie
https://sporza.be/nl/2022/06/10/jason-o ... cin-fenix/
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Fraaie overwinning gister van Hirshi in Giippingen. Verdiend want hij liet zich niet gek maken door de twee duo's uit de kopgroep. Ging alles halen en wint de sprint.
Mooie finale alleen zo slecht in beeld gebracht. Als ik mijn werk zo deed moest ik droog brood eten!
Iets wat helaas wel goed in beeld kwam was de bizar val van Jacob Eriksson in de ZLM tour. Een val waar maar weer eens een auto bij betrokken was.
Mooie finale alleen zo slecht in beeld gebracht. Als ik mijn werk zo deed moest ik droog brood eten!
Iets wat helaas wel goed in beeld kwam was de bizar val van Jacob Eriksson in de ZLM tour. Een val waar maar weer eens een auto bij betrokken was.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Poef! Meteen vanuit de start de Calibier op
Maar zonder Froome, die voelde zich wat zwakjes vanmorgen. Benieuwd of die ooit nog wat gaat presteren. Ik hoop van wel. Toch wat triest om te zien hoe zo’n topper ineens niet meer mee kan.
Maar zonder Froome, die voelde zich wat zwakjes vanmorgen. Benieuwd of die ooit nog wat gaat presteren. Ik hoop van wel. Toch wat triest om te zien hoe zo’n topper ineens niet meer mee kan.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Is toch niet een kwestie van "ineens" niets meer kunnen? Zijn zware val is juni 2019 was er één teveel, zijn huidige ploeg geeft niet de begeleiding van het Sky/Ineos niveau en hij is inmiddels toch alweer 37 jaar oud.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- The RowingCyclist
- Forum-lid
Haha, zeker! Leuk bericht, ben benieuwd hoe 'ie het gaat doen. Ik weet uit ervaring alvast dat roeiers fantastisch goed kunnen fietsen, dus goeie zet van de broertjes RoodhooftEnzzo schreef: ↑11 jun 2022 08:52 Even back on topic: dit nieuws moet jou zeker plezieren RowingCyclist
https://sporza.be/nl/2022/06/10/jason-o ... cin-fenix/
- The RowingCyclist
- Forum-lid
Hij is idd sinds die val geen schim meer van de wereldtopper die hij was. Sinds een jaartje ofzo maakt hij ook af en toe een vlog op Youtube. Een mooi inkijkje in zijn weg terug. Heb ik toch wel erg veel respect gekregen voor z'n doorzettingsvermogen en onverminderd positieve instelling. Ik gun hem daarom echt een miraculeuze comeback, al is dat waarschijnlijk niet heel realistisch. Maar wie weet, hij lijkt wel weer wat meer op de goede weg dit jaar...
-
- Forum-lid
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Inderdaad, ik zou niet zo kalm blijven, denk ik. Die kerel had gewoon de kant in gelegen (effe hard aan de rem trekken), maar ja dan heb jezelf zitten want dan mag je ook naar huis.The RowingCyclist schreef: ↑11 jun 2022 07:30 ...
Los daarvan verdiend dit gedrag natuurlijk inderdaad gewoon een schorsing. Respect trouwens voor Page dat 'ie zo rustig blijft na die klap, alleen even een belerend vingertje als reactie
-
- Forum-lid
Mooie overwinning voor Sagan in Zwitserland.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.