Canyon
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
niet lekker zitten, wat bedoel je daarmee?
ik zou je aanraden eerst onderzoek te doen (meting etc) voordat je er een aanschaft.
ik zou je aanraden eerst onderzoek te doen (meting etc) voordat je er een aanschaft.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
De framesets weet ik zo niet, maar de alu tri bike zit gewoon in hun 2016 pakket (zie link een paar posts terug van little white dog). Wellicht dat ze momenteel niet beschikbaar zijn, of dat de webshop niet op orde is na alle verhuizingen en systeemveranderingen bij Canyon.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Doe ik zéker , ik weet ondertussen zelfs hoeveel spacers ik in principe zou nodig hebben. Wat ik bedoel is dat ik overweeg om effectief een aeroad te bestellen, ik geraak er net met de nodige spacers, maar als ie niet lekker zou rijden, hem terug te sturen en te vervangen door een ultimate.monsieurpinot schreef:niet lekker zitten, wat bedoel je daarmee?
Gewoon gedachten, overwegingen, mijn hoofd erover aan het breken. Zoals ik zei is de geometrie van de aeroad niet op mijn lijf geschreven. Maar volgens mijn bikefitter kan ik er ongeveer wel geraken als ik alle spacers onder de pen steek.
Waarom dan toch aeroad ... omdat ik af en toe eens een triathlon of duathlon ga meepikken in de toekomst.
- arnoudrace
- Forum-lid
Nee, BSAmaikelvw schreef:weet er iemand of er in het CF 10 frame pressfit lagers zitten?
Deze bedoel je?
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Maar een triahtlon oid fiets je toch altijd beter op een fiets die je goed past en waar je lekker op fietst? En met alle spacers eronder ben je volgens mij het aero-voordeel ook wel een beetje kwijt.LittleWhiteDog schreef:mdat ik af en toe eens een triathlon of duathlon ga meepikken in de toekomst.
-
- Forum-lid
klopt ... k zal het hoofdstuk aeroad maar afsluitenbw75 schreef:Maar een triahtlon oid fiets je toch altijd beter op een fiets die je goed past en waar je lekker op fietst? En met alle spacers eronder ben je volgens mij het aero-voordeel ook wel een beetje kwijt.LittleWhiteDog schreef:mdat ik af en toe eens een triathlon of duathlon ga meepikken in de toekomst.
Van de fb pagina van Canyon
SERVICEBEURT ACTIE
Met de Ronde van Lombardije en Parijs-Tours achter de rug is er - naar klassieke maatstaven - een einde gekomen aan het wielerseizoen.
Voor de profrenners tijd voor vakantie en reflectie na een zwaar jaar. Voor de gemiddelde recreatieve fietser een uitstekend moment om je dierbare racefiets in onderhoud te doen. Immers, goed onderhoud betaalt zich op termijn altijd terug.
Voor een bedrag van 75 E - inclusief ophalen en thuisbezorgen in je eigen bikeguard - trekken wij je hele fiets uit elkaar en kijken hem minutieus na. Inclusief eventuele extra aandachtspunten als bijvoorbeeld dat vervelende kraakje dat sinds enige tijd aanwezig is of een klein slagje in je dure wiel. Zodat je in het voorjaar weer goed uitgerust op pad kunt, letterlijk en figuurlijk.
Stuur hiervoor een email naar netherlands@canyon.com met als onderwerp 'servicebeurt actie' en we kunnen je op korte termijn inplannen in onze vernieuwde en sterk verbeterde werkplaats in Eindhoven.
Heb toch ff zelf naar Canyon gemaild en kreeg dit als antwoord over het H11 stuur:berniev schreef:Heb ik vernomen via het Weight Weenies forumLittleWhiteDog schreef:Waar vind je die info eigenlijk over dat H11 stuur?berniev schreef:Er zijn volgens nog een aantal zaken waarmee je rekening moet houden met de H11 Aerocockpit op de Aeroad:
- Hoogte H11 stuurpen is 3,5 cm (meestal is de hoogte van een gewone stuurpen 4 cm) Komt dus 0,5 cm lager uit
- H11 stuurpen heeft een hoek van --10° (meestal is de standaard -6°) Komt dus voor dezelfde lengte lager uit
- Ook nog rekening houden met de reach en drop van de H11 aerocockpit op de Aeroad
Hoogte stuurpen: 37 mm
Aantal graden: -6°