Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
BennD
- Forum-lid
BennD
18 okt 2015 19:14
psycho71 schreef:kristoff racer was toch wel mooi
Daar heb je als potentiële klant toch niets aan.
Er stonden al amper fietsen, waarvan dan nog ééns 2 die toch niet te bestellen zijn.
Gemiste kans.
-
rodeo
- Forum-lid
rodeo
18 okt 2015 19:19
kristoff:
quintana:
-
AdB
- Forum-lid
-
Contact
AdB
18 okt 2015 19:31
AdB schreef:bert01 schreef:
Ze zitten op de Bikemotion fietsen te verkopen waardoor hun werkdruk nog verder oploopt. Hele kantoor sluiten ze gewoon.
Ah... vandaar. Ga ik daar wel even met ze van gedachten wisselen over deze gang van zaken...
Vandaag nagevraagd bij de Canyonstand op de Bikemotion. Ben niet meer te weten gekomen, dan dat er afgelopen week meer signalen van klanten zijn gekomen over niet werkende bijlagen en betaallinks. En dat er aan een oplossing voor het probleem gewerkt gaat worden. Onduidelijk wanneer.
Ik hoop maar dat ze er op korte termijn op terug komen.
(Bij de Bikemotion veel inspiratie opgedaan voor eventuele alternatieven...)
BennD schreef:Teleurstellende stand op bikemotion.
Beetje jammer.
Yups, mee eens. De Canyons die er stonden, waren het bezoek van de stand wel waard, blijft mooi materiaal. Ik had alleen gehoopt dat ze veel meer fietsen hadden staan. Het tegen de fietsen hangende, ongeïnteresseerde personeel, haalden het plaatje verder naar beneden. Jammer.
-
Daniel1989
- Forum-lid
Daniel1989
18 okt 2015 20:02
Ik liep vrijdag avond met m'n werkgever op de beurs.
Op de stand van canyon stonden 4 mensen druk bezig met hun smartphone.
M'n werkgever stapt op die 4 mensen af en vraagt wie is hier de leidinggevende ?
Ja ik, zegt een van de 4
Zegt mijn werkgever mag ik je een tip geven.
Tuurlijk, zegt de man
Nou zegt hij. toon wat meer intresse in je potentiële klanten,
Ga niet in een groepje staan praten en schop iedereen die met z'n telefoon staat onder werktijd naar huis
Je had hun gezichten en van de andere mensen moeten zien
Een schande is het
-
Patrickvanv
- Forum-lid
Patrickvanv
18 okt 2015 20:15
Wat loopt iedereen toch te zeuren,
Ben zelf vrijdag ook op bikemotion bij de stand van canyon geweest maar buiten dat het aardig druk was (wat alleen maar een goed teken is) was het een goede stand, heb ook nog even met een medewerker staan praten en deze gaf goede en duidelijke informatie en was gewoon enthousiast. Hij wist me ook te vertellen dat de Garmin houders wel weer op voorraad gaan komen maar dat Garmin zelf er niet zo blij mee is dat canyon een eigen houder verkoopt
-
Stijngruyaert
- Forum-lid
Stijngruyaert
18 okt 2015 20:46
Ik ben speciaal van België afgereisd om dan voor een verkoper terecht te komen die meer geïnteresseerd was in mijn vriendin dan in de fietsen die hij 'verkocht' ..
Spijtig vond ik wel, al is en blijft het prachtig materiaal en ben ik ervoor verkocht
-
kharmanist
- Forum-lid
kharmanist
18 okt 2015 20:52
Misschien off-topic, maar een foto van je vriendin zou ons beter kunnen doen begrijpen waarom die verkoper meer interesse had in je vriendin
.
PS: een maand geleden mijn Aeroad 8.0 DI2 geleverd gekregen: zalig fietsje. als ik eens tijd vind post ik binnenkort enkele foto's van de fiets (die van mijn vriendin zijn niet zo de moeite
).
-
apollo
- Forum-lid
apollo
18 okt 2015 22:18
kharmanist schreef:Misschien off-topic, maar een foto van je vriendin zou ons beter kunnen doen begrijpen waarom die verkoper meer interesse had in je vriendin
.
+1
-
apollo
- Forum-lid
apollo
18 okt 2015 22:22
Patrickvanv schreef:Wat loopt iedereen toch te zeuren,
Ben zelf vrijdag ook op bikemotion bij de stand van canyon geweest maar buiten dat het aardig druk was (wat alleen maar een goed teken is) was het een goede stand, heb ook nog even met een medewerker staan praten en deze gaf goede en duidelijke informatie en was gewoon enthousiast. Hij wist me ook te vertellen dat de Garmin houders wel weer op voorraad gaan komen maar dat Garmin zelf er niet zo blij mee is dat canyon een eigen houder verkoopt
Die uitleg heb ik ook gekregen. Maar van zo'n flauw excuus geloof ik geen bal !!!
Garmin zou blij moeten zijn dat Canyon hun materiaal promoot.
Het was diezelfde verkoper die zei dat er een H36 stuur op de Ultimate stond. En dat terwijl er in koeienletters H11 op stond.
Ongezien, ongeïnteresseerd maar vooral onbekwaam !!!
-
rikkert
- Forum-lid
rikkert
18 okt 2015 22:41
psycho71 schreef:Zal een apart beeld gegeven zijn met je broek op je knieen op de beursvloer, kristoff racer was toch wel mooi, wel jammer dat ze de nieuwe fietscomputer nog niet lieten zien
Daar verbaasde ik me ook over. Hebben ze iets echt innivatiefs, laat je het niet zien.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
bwerter
- Forum-lid
bwerter
19 okt 2015 08:57
kharmanist schreef:PS: een maand geleden mijn Aeroad 8.0 DI2 geleverd gekregen: zalig fietsje. als ik eens tijd vind post ik binnenkort enkele foto's van de fiets (die van mijn vriendin zijn niet zo de moeite
).
-
jorisb
- Forum-lid
jorisb
19 okt 2015 10:09
Gisteren met een vriend ook bij Canton geweest, hij wilde nog wat waten over een bepaalde stuurpen; hij is erg netjes geholpen, daarna nog een leuk gesprek gehad over materiaal etc. Is me zondag niet opgevallen dat ze met hun smartphones stonden of niet geinteresseerd waren.