Forum Gravelrit 2024.
-
- Forum-lid
Heb ik in ieder geval een primeur!
Gelijk aankomen? Gaan we wandelen dan?pino schreef: ↑05 okt 2024 21:52Jij snapt het principe van een langzamere/kortere groep niet echt. Bedoeling is tegelijk aan te komen met de lange afstand.
Voor op kop sleuren: www.knwu.nl
Maar wees niet bang, ik kan me prima aanpassen
-
- Forum-lid HC
Het gaat voor mij wel een uitdaging worden volgende week. Futurumshop heeft er nogal moeite mee om samen met Codagex mijn wiel terug te sturen.
Ik zal het dus volgende week moeten doen met de spullen die ik heb. Dat zijn 35mm Michelin Power adventure banden, dus met bijna geen profiel. Als het niet te nat is, dan lukt dit waarschijnlijk wel, zolang de route maar niet te veel zand en single track bevat.
(bredere banden wil ik niet op 17 mm interne banden, daar had ik juist nieuwe wielen voor gekocht)
Ik zal het dus volgende week moeten doen met de spullen die ik heb. Dat zijn 35mm Michelin Power adventure banden, dus met bijna geen profiel. Als het niet te nat is, dan lukt dit waarschijnlijk wel, zolang de route maar niet te veel zand en single track bevat.
(bredere banden wil ik niet op 17 mm interne banden, daar had ik juist nieuwe wielen voor gekocht)
-
- Forum-lid
Oooh Codagex, dat verklaart veel....
Voor garantie moet je daar niet zijn, is de deur meestal dicht!
Voor garantie moet je daar niet zijn, is de deur meestal dicht!
Volgens mij is dit niet heel anders dan het type band waar BertL mee rijdt. Zal dus wel goed komenscottwilko schreef: ↑11 okt 2024 08:51 Het gaat voor mij wel een uitdaging worden volgende week. Futurumshop heeft er nogal moeite mee om samen met Codagex mijn wiel terug te sturen.
Hoeveel mensen komen nu nog wel ? En welke route.. ? Ik ben niet van plan om een weekend weg te gaan met mijn lief, en dan bij de start er achter komen dat er 2 mensen staan. Gelukkig nog niets geboekt voor het weekend.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus het succes van een weekendje weg met je vrouw hangt af van ons?
Ik ben er.
Ik ben er.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik dus wel, maar dan voor de korte versie.
Ik ben er bij, ongeacht het aantal deelnemers.
Er komen twee routes. Een lange van ruim 90 met wat hoogtemeters erin en een korte van 50 die volledig vlak is.
Alles is met 32mm te rijden. Zelf rijd ik met 37mm slicks.
Er komen twee routes. Een lange van ruim 90 met wat hoogtemeters erin en een korte van 50 die volledig vlak is.
Alles is met 32mm te rijden. Zelf rijd ik met 37mm slicks.
hun fietsen.