Wielertransfers 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vreemd dat dat nog niet is gecommuniceerd.
Less is bore
-
- Forum-lid
La Knetemann wist vrij zeker dat het FDJ zal worden in haar commentaar vandaag.
Lijkt me wel een mooie ploeg voor d’r trouwens, ze werken in elk geval lekker samen en timmeren aan de weg.
Lijkt me wel een mooie ploeg voor d’r trouwens, ze werken in elk geval lekker samen en timmeren aan de weg.
nog niet zo lang geleden reed Roxane zelf voor FdJ. Daar was ze toen niet heel positief over qua samenwerking in de ploegDubbeldekker schreef: ↑17 aug 2024 17:27 La Knetemann wist vrij zeker dat het FDJ zal worden in haar commentaar vandaag.
Een derde taal naast Nederlands was te lastig?bever schreef: ↑17 aug 2024 20:48nog niet zo lang geleden reed Roxane zelf voor FdJ. Daar was ze toen niet heel positief over qua samenwerking in de ploegDubbeldekker schreef: ↑17 aug 2024 17:27 La Knetemann wist vrij zeker dat het FDJ zal worden in haar commentaar vandaag.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
@Bever: Nee dat klopt maar zoals deze Tour hebben gereden vind ik wel dat er progressie is. In elk geval op gebied van saamhorigheid en wellicht ook op de technische aspecten (voeding, materiaal e.d)
Maar ja.. het blijft een Franse ploeg hé, dus de franse slag is inherent aan die formatie
Maar ja.. het blijft een Franse ploeg hé, dus de franse slag is inherent aan die formatie
-
- Forum-lid
Leg uit?! Hoewel: Amsterdams, Nederlands, Frans misschienpino schreef: ↑17 aug 2024 20:51Een derde taal naast Nederlands was te lastig?bever schreef: ↑17 aug 2024 20:48nog niet zo lang geleden reed Roxane zelf voor FdJ. Daar was ze toen niet heel positief over qua samenwerking in de ploegDubbeldekker schreef: ↑17 aug 2024 17:27 La Knetemann wist vrij zeker dat het FDJ zal worden in haar commentaar vandaag.
-
- Forum-lid
Ze verbeterde zichzelf vandaag al wel een keer toen ze “fieniesch” zei; “oh nee finish”
Maar ik moet er toch wel om lachen hoor, in de positieve zin dan hé, haar vader was nóg authentieker in zijn taalgebruik en daar kon ik ook altijd erg om lachen!
Gerrie was ook fan van de Limousine koeien, wist daar alles van. Geweldig toch voor een ras Amsterdammer?!
Alaphilippe naar Tudor.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/