Jan W.F. schreef:Sorry dat ik het vraag hoor, Rob, maar hoe kun je nou een zo mooie en dure fiets buiten laten staan om een terrasje te pakken? Dat is wat mij betreft echt vragen om problemen. Zie het maar al te vaak als ik langs een cafe-restaurant rij, dat er soms hele mooie, dure (en dus gap-gevoelige!) fietsen buiten blijven staan. Ik zou iig niet durven om zo maar een terrasje te pakken als ik straks weer een nieuwe racefiets heb. Trouwens, toertocht of niet, je bent met je sport bezig, om aan je conditie te werken bijv., en dan zie ik het nut van bier en een appeltaartje eigenlijk niet zo in![]()
Nou vriend Jan WF dat zal ik je eens uitleggen.
Ik had zojuist een toertocht gereden met een snelheid die jij waarschijnlijk nooit gaat bereiken en had daarom dorst en honger gekregen. Gellukig was ik niet de enige en mocht ik mijn karretje tussen zo'n 100+ andere parkeren. het was vrij druk en ik koos een plekje langs een veel duurdere Dogma DI2. Een lekkere cola had ik verdiend en even later heb ik genoten van een broodje kroket. Dat iemand er dan net mijn fiets tussen uit pakt is puur pech. Er stonden er zo veel!
Deze week weer een 3tal van dit soort toertochten gereden enorm veel mooie fietsen gezien die onbeheerd tegen een muurtje stonden. De normaalste zaak van de wereld blijkbaar dus Jan;)
@De rest: Ik word tegenwoordig door een hele hoop onbekende aangesproken met de vraag of ik mn fietsje al terug heb, een teken dat enorm veel mensen het weten en mee denken/zoeken. Enorm dank daarvoor!!!!
Degene die nu op mn fiets aan het proefrijden is heeft er iig weinig plezier van want hij kan ik zich er nergens (in deze confugratie) mee tonen.