Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Powerbalance

rezne
Forum-lid

rezne 07 jul 2010 18:58

Corniel schreef:
Amclassic-fan schreef:Tja, dat geeft maar weer eens aan hoe zwakzinnig sommige van die voetballers zijn...

+1 Het niveau humor ook. Gisteren bij JvG aan tafel. Wat een kleuters...

Kom op he. Een beetje slap ouwehoeren in een roes van feestvreugde, laat ze. Zet drie willekeurige jonge gasten bij elkaar en het niveau zal echt niet hoger zijn. Nergens voor nodig ook.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 07 jul 2010 19:30

Weet zelf niet precies wat ik er van denken moet, ben namelijk niet zo'n zweverig type, maar kijk voor de gein op uitzendinggemist de uitzending van EenVandaag van 6 juli eens terug.

Daarin een reportage over dat bandje waarin de reporter aan een paar testjes met en zonder bandje werd onderworpen door judoka Van de Geest. Zag er toch wel indrukwekkend uit!

En inderdaad zoals Kuijt gisteravond zei: "baat het niet, schaadt het niet".

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 07 jul 2010 22:12

C a s r a n schreef:
ZorroI schreef:Casran, als JIJ erin gelooft dan is dat mooi want geloof is het enige dat bijdraagt aan het succes van de PowerBalance (ik bedoel dit ZEKER NIET als een sneer naar jou toe). Een dubbel blind onderzoek zou aan kunnen tonen (meer precies: 'een indicatie vormen') of dit veroorzaakt wordt door het placebo effect. Is dat ooit uitgevoerd met de Power Balance?

Waar staat mijn al dan niet geloof in het product? Toch eens héél aandachtig mijn posts lezen :)

Sorry maar nu kan ik het niet laten,,,
zal er ook niet komen te staan gezien het feit dat je belg ben! Ga eerst leren voetballen, of ervoor zorgen dat Advocaat niet bij een stel lompe belgen wegrent, en kom dan hier terug ;)
http://www.johan-laurens.nl/oranje/bannerkleed.JPG
Afbeelding

eelcoz

eelcoz 08 jul 2010 12:29

Corniel schreef:
Amclassic-fan schreef:Tja, dat geeft maar weer eens aan hoe zwakzinnig sommige van die voetballers zijn...

+1 Het niveau humor ook. Gisteren bij JvG aan tafel. Wat een kleuters...

Misselijke tv, aldus een bekende snordragende voetbalanalyticus. Ik kan me er alleen maar bij aansluiten, ging bijkans over m'n nek toen ik Wesley Sneijder bij Jack op schoot zag kruipen. Gadverdamme!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 jul 2010 13:25

Stephan68 schreef:Weet zelf niet precies wat ik er van denken moet, ben namelijk niet zo'n zweverig type, maar kijk voor de gein op uitzendinggemist de uitzending van EenVandaag van 6 juli eens terug.

Daarin een reportage over dat bandje waarin de reporter aan een paar testjes met en zonder bandje werd onderworpen door judoka Van de Geest. Zag er toch wel indrukwekkend uit!

En inderdaad zoals Kuijt gisteravond zei: "baat het niet, schaadt het niet".

Kwakzalverij neigt dat naar... Daarnaast kost het functieloze bandje absurd veel geld en weet de fabrikant prima dat alle beweringen volledig gelogen zijn en is 't dus eigenlijk gewoon oplichting.

Zeer slecht stuk trouwens van 1 Vandaag, het is volledig van 1 kant belicht.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 08 jul 2010 13:48

Ik vind het ook je reinste BS (excuses)

Wel ben ik van de school dat als het in je kop goed zit, je dat kan vertalen naar betere prestaties.

Dus ofwel, als je denkt dat het helpt, dan helpt het je ook...

Haha

Voor mij zijn die dingen een teken van mentale zwakte. Blijkbaar kun je niet zonder dat ding mentaal je lijf absoluut de baas.

Maar goed, Sneyder, tja... (hij kan goed voetballen, maar probleem is dat hij dat nu ook van zichzelf vindt en krijgt Ronaldo achtige irritante trekjes)

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 15 jul 2010 23:32

Sinds een paar weken heb ik er een en het werkt verbluffend!
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

kalkaanslag
Forum-lid

kalkaanslag 15 jul 2010 23:35

body schreef:Sinds een paar weken heb ik er een en het werkt verbluffend!

Zelfde ervaring hier. Veel meer balans op de fiets. Ik rijd nu een stuk minder vaak in de berm.

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 16 jul 2010 00:29

Collega van me heeft 'm bij z'n moeder (60+) omgedaan. Ze was met geen mogelijkheid om te krijgen. Zelf beweert hij er inderdaad stabieler en ook flexibeler van te worden.

Was van de week bij mij FM voor wat andere producten en toen zag ik ze hangen. Morgen moet ik er weer even langs toch maar eentje proberen voor die 35 euro. Volgens mijn collega de best bestede 35 euro ever...........

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 16 jul 2010 09:34

Stephan68 schreef:Collega van me heeft 'm bij z'n moeder (60+) omgedaan. Ze was met geen mogelijkheid om te krijgen. Zelf beweert hij er inderdaad stabieler en ook flexibeler van te worden.

Was van de week bij mij FM voor wat andere producten en toen zag ik ze hangen. Morgen moet ik er weer even langs toch maar eentje proberen voor die 35 euro. Volgens mijn collega de best bestede 35 euro ever...........

Goede investering!
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

tiest
Forum-lid HC

tiest 16 jul 2010 09:49

kalkaanslag schreef:
body schreef:Sinds een paar weken heb ik er een en het werkt verbluffend!

Zelfde ervaring hier. Veel meer balans op de fiets. Ik rijd nu een stuk minder vaak in de berm.

LoL

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 16 jul 2010 10:56

Fantastisch :) Ignorance is bliss. Geef mensen "iets" waaraan magische krachten kunnen worden toegedicht en waar ze in kunnen geloven en ja hoor natuurlijk gaat het dan beter.

Ik ben wel voorstander voor een dubbelblind onderzoek naar de echte werking van dit product maar de uitkomst staat wel zo goed als zeker vast: Placebo effect!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Plaats reactie