Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Kasseienstroken Zuid-Holland

mda1
Forum-lid

mda1 20 okt 2010 15:40

... en na de nachtegaallaan ga je natuurlijk rechtsaf de Cantineweg op, en meteen weer met de bocht mee naar rechts. Kort klimmetje met lekker slechte klinkers. Bovenaan begint het gladde asfalt.

aristos
Forum-lid

aristos 20 okt 2010 16:29

[quote="ariekralt"]50 a 60 meter lijkt mij wat kort hoor...[/quote]

Ik heb het nagemeten, langer dan dat is het niet.
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05

jasperr
Forum-lid

jasperr 20 okt 2010 16:34

[quote="Aristos"][quote="mrcoffee"][quote="MaCo"]Ah ok, je bedoeld op het terrein van het bejaardenhuis zelf. Die ken ik nog niet. Ik heb even op google maps gekeken. Bedoel je het pad dat vanaf de oprit met de klok mee rond het gebouw loopt? Veel meer dan 200 meter kan dat inderdaad niet zijn.
Ze zullen daar straks wel gek staan te kijken als half Zuid Holland daar op zijn racer rondfietst. :d

[/quote]

Ah zo.. vandaar dat ik hem niet ken. 16% Lijkt me overigens nog buitensporig veel maar ik zal er eens kijken.[/quote]

Ik ken dit klimmetje ook, hij is inderdaad 16%. Ik heb via runsaturday.com gekeken hoe lang hij is, maar ik schat in dat hij niet langer is dan 50 a 60 meter.

[/quote]

Ik rijd wel eens op de Nachtegaallaan, maar ik kan mij echt niet inbeelden waar nu dat klimmetje van 16% is. Dit is dus op het terrein van een bejaardenhuis?
Zou iemand in Google Maps kunnen aangeven waar dat klimmtje zich nu precies bevindt?

arnoudrace
Forum-lid

Gebruikersavatar arnoudrace 20 okt 2010 18:32

Er ligt in Noordwijk ook een oneffen klinkerklim. Weet ff niet hoe de weg heet, maar daar kun je serieus moe worden als je 'm 100% staand doet. Gaat door een sjieke woonwijk en je begint aan de rand van Noordwijk.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

aristos
Forum-lid

aristos 20 okt 2010 23:47

[quote="jasperr"]
Ik rijd wel eens op de Nachtegaallaan, maar ik kan mij echt niet inbeelden waar nu dat klimmetje van 16% is. Dit is dus op het terrein van een bejaardenhuis?
Zou iemand in Google Maps kunnen aangeven waar dat klimmtje zich nu precies bevindt?[/quote]

Hier kun je hem vinden. Je moet even klikken op het kaartje rechtsboven.
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05

jasperr
Forum-lid

jasperr 21 okt 2010 13:28

[quote="Aristos"][quote="jasperr"]
Zou iemand in Google Maps kunnen aangeven waar dat klimmtje zich nu precies bevindt?[/quote]

Hier kun je hem vinden. Je moet even klikken op het kaartje rechtsboven.

[/quote]

Thanx!

jasperr
Forum-lid

jasperr 21 okt 2010 13:34

[quote="ArnoudRace"]Er ligt in Noordwijk ook een oneffen klinkerklim. Weet ff niet hoe de weg heet, maar daar kun je serieus moe worden als je 'm 100% staand doet. Gaat door een sjieke woonwijk en je begint aan de rand van Noordwijk. [/quote]

Denk dat je op 'De Zuid' bedoelt. Zou de Erasmusweg of Surimaneweg/Atjehweg kunnen zijn.
Zijn inderdaad behoorlijk slechte klinkers.

Plaats reactie