Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello Super fietsen maar slechte service?

IBAN
Forum-lid
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:22

IBAN 01 mar 2010 13:26

Volgens mij ben je een beetje in war met Forumlid Cervelootje...................! En wie reed daar als een gek achteraan............ een andere Moderator. AMC wel te verstaan. Alleen was je zo laf tegen hem niets te zeggen.

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 01 mar 2010 13:27

Hoewel ik best zin in popcorn heb, stel ik toch voor deze discussie iig niet hier te voeren... ;) Cafe/forumbeheer/PM/mail/whatever lijkt me beter.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39523
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 mar 2010 13:30

Daniel1975 schreef:
Dit is ook het laatste wat ik er over heb gezegd hier in het openbaar. Als je nog verdere problemen hebt richt je je maar middels PB naar mij, Mark of Freerider.
Less is bore

olleranip
Forum-lid
Berichten: 416
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 01 mar 2010 13:55

Tjonge, dát was nog es offtopic zeg!
Nou elkaar maar weer een kusje geven en over tot de orde van de dag. :D

eaglejohn
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 feb 2010 22:07

eaglejohn 01 mar 2010 16:01

Ik wil jullie nog even laten weten dat ik er met de FM (John Knoops) prima uitgekomen ben.

Mijn mening over de afwikkeling van Pinarello (Cardsports) blijft dezelfde maar we gaan weer voor de toekomst, niet meer op een Pinarello maar op een Cervelo S3.

Voor mij is afhandeling van klachten en de garantietermijn in ieder geval duidelijk van invloed geweest bij de keuze van een nieuw frame

Uit reacties op dit forum kwam al eerder naar voren dat John Knoops zijn klanten niet in de kou laat staan.

John, Bedankt voor de voor ons beiden Prima oplossing!!

Gebruikersavatar
peterj
Forum-lid
Berichten: 1480
Lid geworden op: 06 apr 2006 01:19
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar peterj 01 mar 2010 17:05

Eagle John schreef:Ik wil jullie nog even laten weten dat ik er met de FM (John Knoops) prima uitgekomen ben.

Mijn mening over de afwikkeling van Pinarello (Cardsports) blijft dezelfde maar we gaan weer voor de toekomst, niet meer op een Pinarello maar op een Cervelo S3.

Voor mij is afhandeling van klachten en de garantietermijn in ieder geval duidelijk van invloed geweest bij de keuze van een nieuw frame

Uit reacties op dit forum kwam al eerder naar voren dat John Knoops zijn klanten niet in de kou laat staan.

John, Bedankt voor de voor ons beiden Prima oplossing!!


@Eagle John hou je ons ook nog op de hoogte hoe het verder afloopt met het frame en een eventuele garantie?

Succes met je nieuwe fiets.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39523
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 mar 2010 17:25

Fijn dat jullie eruit zijn gekomen. Had van Knoops ook niet anders verwacht.
Less is bore

eaglejohn
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 feb 2010 22:07

eaglejohn 01 mar 2010 17:29

Peterj schreef:
Eagle John schreef:Ik wil jullie nog even laten weten dat ik er met de FM (John Knoops) prima uitgekomen ben.

Mijn mening over de afwikkeling van Pinarello (Cardsports) blijft dezelfde maar we gaan weer voor de toekomst, niet meer op een Pinarello maar op een Cervelo S3.

Voor mij is afhandeling van klachten en de garantietermijn in ieder geval duidelijk van invloed geweest bij de keuze van een nieuw frame

Uit reacties op dit forum kwam al eerder naar voren dat John Knoops zijn klanten niet in de kou laat staan.

John, Bedankt voor de voor ons beiden Prima oplossing!!


@Eagle John hou je ons ook nog op de hoogte hoe het verder afloopt met het frame en een eventuele garantie?

Succes met je nieuwe fiets.


Het oude frame krijg ik terug, Ga ik met tweede hands ondrdelen opbouwen voor op de rol. Denk dat ik daar met het kleine scheurtje niet zoveel risico mee loop. Ik neem aan dat Card Sports het uiteindelijk netjes regelt met John Knoops. John heeft in ieder geval zijn verantwoording genomen en ik kan ( misschien dit weekend al) weer aan het fietsen.

nicovandijk
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:02
Locatie: Mierlo

nicovandijk 01 mar 2010 18:14

Beste Eagle John,

Heel veel succes met je Cervelo. Jammer dat je op deze manier afscheid hebt moeten nemen van Pinarello. Ik had niet anders verwacht dan dat je er met John uit zou komen.
Succes en misschien komen we elkaar nog wel tegen op de wegen rond Helmond!

Gr.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

olleranip
Forum-lid
Berichten: 416
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:01

olleranip 01 mar 2010 18:34

Eagle John schreef:
Het oude frame krijg ik terug, Ga ik met tweede hands ondrdelen opbouwen voor op de rol. Denk dat ik daar met het kleine scheurtje niet zoveel risico mee loop. Ik neem aan dat Card Sports het uiteindelijk netjes regelt met John Knoops. John heeft in ieder geval zijn verantwoording genomen en ik kan ( misschien dit weekend al) weer aan het fietsen.


Kijk, dat is nou prettig geregeld. Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe fiets en denk erom: Foto plaatsen!

eaglejohn
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 feb 2010 22:07

eaglejohn 01 mar 2010 19:36

nicovandijk schreef:Beste Eagle John,

Heel veel succes met je Cervelo. Jammer dat je op deze manier afscheid hebt moeten nemen van Pinarello. Ik had niet anders verwacht dan dat je er met John uit zou komen.
Succes en misschien komen we elkaar nog wel tegen op de wegen rond Helmond!

Gr.


Misschien wel in de straat ;-)))

nicovandijk
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 feb 2010 20:02
Locatie: Mierlo

nicovandijk 02 mar 2010 16:56

Eagle John schreef:
nicovandijk schreef:Beste Eagle John,

Heel veel succes met je Cervelo. Jammer dat je op deze manier afscheid hebt moeten nemen van Pinarello. Ik had niet anders verwacht dan dat je er met John uit zou komen.
Succes en misschien komen we elkaar nog wel tegen op de wegen rond Helmond!

Gr.


Misschien wel in de straat ;-)))


Wacht eens.... Woon jij ook in Brandevoort?
Ik ken volgens mij maar één iemand met een FP3.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

Plaats reactie