In navolging van Danv.: Chineze TT
- geertjan5
- Forum-lid
ja ik zit nu lekker in een tentje met een laptop XD
tsja wat zat er allemaal in.. pompje, imbus setje, telefoon, huissleutel, bidon, 2 reepjes en meer niet.
Op het puntje is ook echt op het puntje.. en dat het niet lekker zit ben ik met je eens. Maar dat zit dat complete zadel ook niet.
Dat het zadel te hoog staat valt volgens mij nog wel mee. Uiteraard kan het wel iets lager maar heb niet echt het idee dat mijn benen overstrekt zijn.
tsja wat zat er allemaal in.. pompje, imbus setje, telefoon, huissleutel, bidon, 2 reepjes en meer niet.
Op het puntje is ook echt op het puntje.. en dat het niet lekker zit ben ik met je eens. Maar dat zit dat complete zadel ook niet.
Dat het zadel te hoog staat valt volgens mij nog wel mee. Uiteraard kan het wel iets lager maar heb niet echt het idee dat mijn benen overstrekt zijn.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Hoi,
Ik wil iemands gevoel op de fiets niet ter discussie stellen maar dat zadel staat echt te hoog in mijn optiek. Als het pedaal beneden is dan is je been eigenlijk helemaal gestrekt zoals op volgende foto goed te zien:
[img=http://94.100.114.78/899350001-89940000 ... _8_t-.jpeg]
Eeeeh......wat was je hier aan het doen?:
[img=http://94.100.114.8/899350001-899400000 ... _H3k-.jpeg]
Mvg, Zorro
Geert Jan schreef: Dat het zadel te hoog staat valt volgens mij nog wel mee. Uiteraard kan het wel iets lager maar heb niet echt het idee dat mijn benen overstrekt zijn.
Ik wil iemands gevoel op de fiets niet ter discussie stellen maar dat zadel staat echt te hoog in mijn optiek. Als het pedaal beneden is dan is je been eigenlijk helemaal gestrekt zoals op volgende foto goed te zien:
[img=http://94.100.114.78/899350001-89940000 ... _8_t-.jpeg]
Geert Jan schreef: Op het puntje is ook echt op het puntje.. en dat het niet lekker zit ben ik met je eens. Maar dat zit dat complete zadel ook niet.
Eeeeh......wat was je hier aan het doen?:
[img=http://94.100.114.8/899350001-899400000 ... _H3k-.jpeg]
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Lijkt mij idd ook dat je zadel te hoog staat, en je houding te gestrekt is, je schuift namelijk extreem ver naar voren op je zadel(of je vind dat gewoon lekker). Ik zou de extensions wat inkorten, kortere stuurpen, en je zadel miss 1 of 2cm naar voren.
Voorde rest een prachtige fiets!
Voorde rest een prachtige fiets!
- geertjan5
- Forum-lid
zadels staat op 5 cm achter het bracket. stuurpen is 100 mm dus ook niet al te lang. en extentions worden idd nog ingekort.
Zadel morgen maar even omlaag;) niet geschoten is altijd mis
Extentions morgen ook even inkorten.
En de koersfiets nog even ''pimpen''..
heb morgen nog wat te doen dus;)
Zadel morgen maar even omlaag;) niet geschoten is altijd mis
Extentions morgen ook even inkorten.
En de koersfiets nog even ''pimpen''..
heb morgen nog wat te doen dus;)
- geertjan5
- Forum-lid
Nog even een update-je...
Extentions ingekort, zadel omlaag en KCNC derr. wieltjes op mn koersfiets.
Dit heeft verder niks met dit project te maken maar ik wou het toch even laten zien:);)
Vandaag vroeg weekend dus was weer knutseltijd. Eerst even de kabeltjes wat mooier afgewerkt. Met uiteraard ZWARTE eindkapjes;) (die eerst zilver waren). En ZWARTE bidonhouderboutjes (waren eerst zilver en zwart gemaakt). Stuurlintje erom heen wederom ZWART.
Nu zullen jullie wel denken wat zit dat tellertje op een niet allerdaagse plek. Dit klopt. Toen hij op mijn stuurpen zat leek het wel alsof ik een koprol maakte als ik de cijfertjes wou bekijken tijdens het rijden.
Hier heb ik dus zelf een soort stuurhouder voor gefabriceerd van het overtollige carbon van de voorvork. En een stukje kunststof wat ik nog had liggen. Resultaat:
Ook is er nog een setje remhoeven onderweg zodat ik waarschijnlijk weer kan remmen.
Kan iemand mij toevallig antwoord geven of er verschil zit tussen een voor en acherremhoef? behalve dat de ''pin'' langer is? of de vraag wat anders gesteld. Zou je de achterremhoef voor kunnen monteren en voor achter?
Dit loopt nu wel zo'n beetje op het einde. Maar ik zit nog wel met wat in mijn hoofd als toevoeging voor dit project. Moet het alleen nog even fabriceren.
Wat het is zal ik uiteraard weer posten.
Extentions ingekort, zadel omlaag en KCNC derr. wieltjes op mn koersfiets.
Dit heeft verder niks met dit project te maken maar ik wou het toch even laten zien:);)
Vandaag vroeg weekend dus was weer knutseltijd. Eerst even de kabeltjes wat mooier afgewerkt. Met uiteraard ZWARTE eindkapjes;) (die eerst zilver waren). En ZWARTE bidonhouderboutjes (waren eerst zilver en zwart gemaakt). Stuurlintje erom heen wederom ZWART.
Nu zullen jullie wel denken wat zit dat tellertje op een niet allerdaagse plek. Dit klopt. Toen hij op mijn stuurpen zat leek het wel alsof ik een koprol maakte als ik de cijfertjes wou bekijken tijdens het rijden.
Hier heb ik dus zelf een soort stuurhouder voor gefabriceerd van het overtollige carbon van de voorvork. En een stukje kunststof wat ik nog had liggen. Resultaat:
Ook is er nog een setje remhoeven onderweg zodat ik waarschijnlijk weer kan remmen.
Kan iemand mij toevallig antwoord geven of er verschil zit tussen een voor en acherremhoef? behalve dat de ''pin'' langer is? of de vraag wat anders gesteld. Zou je de achterremhoef voor kunnen monteren en voor achter?
Dit loopt nu wel zo'n beetje op het einde. Maar ik zit nog wel met wat in mijn hoofd als toevoeging voor dit project. Moet het alleen nog even fabriceren.
Wat het is zal ik uiteraard weer posten.
Geert Jan schreef:tsja wat zat er allemaal in.. pompje, imbus setje, telefoon, huissleutel, bidon, 2 reepjes en meer niet.
[img=http://www.quanonline.com/military/mili ... _phone.jpg]
Zo een?
- geertjan5
- Forum-lid
jaa een look a like variant als die van jou!:) Wat ik me net nog zat te bedenken is dat er ook nog 2 armwarmers in zaten die ik toen had gekocht en geen zin had om ze eerst thuis te dumpe:) (normaal neem ik die niet mee)
@ danny
JIJ GAAT ME VEELSTE HARD!!!!:O Gelukkig kom ik ook bijna op het eindje.. Alhoewel ik wel eerder ben begonnen.
@lemoni
Bedankt voor je compliment:) Als je 3 april in Warns bent zal je hem wel zien. Klop dan maar even aan;) alleen ik zal geen koffie bij me hebben.
Over die KCNC derr. wieltjes ze zien er in iedergeval leuk uit. De werking heb ik nog niet ondervonden. Overigens wist ik niet wat boven was en wat onder was enige wat er op stond was AC en AD. Na lang zoeken op internet even wat wederverkopers gebeld en het antwoord was dat het niet uitmaakte wat boven en wat onder was. Klopt dit? Want het leek me nogal onlogisch want anders stond er wel 2 keer het zelfde op.
@ danny
JIJ GAAT ME VEELSTE HARD!!!!:O Gelukkig kom ik ook bijna op het eindje.. Alhoewel ik wel eerder ben begonnen.
@lemoni
Bedankt voor je compliment:) Als je 3 april in Warns bent zal je hem wel zien. Klop dan maar even aan;) alleen ik zal geen koffie bij me hebben.
Over die KCNC derr. wieltjes ze zien er in iedergeval leuk uit. De werking heb ik nog niet ondervonden. Overigens wist ik niet wat boven was en wat onder was enige wat er op stond was AC en AD. Na lang zoeken op internet even wat wederverkopers gebeld en het antwoord was dat het niet uitmaakte wat boven en wat onder was. Klopt dit? Want het leek me nogal onlogisch want anders stond er wel 2 keer het zelfde op.
Geert Jan schreef: Nogsteeds geen oplossing voor de achterrem. Moet nog even nieuwe remmen halen maar dan kom ik weer voor het bekende probleem. De achterbrug is te dik. Ik zoek nog een langere pen die je op de achterkant van de remhoef draait.
Google of ebay eens op recessed brake bolt nut
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"