Forumrit Drenthe: 25 April 2010!!!
-
- Forum-lid
[quote="Kweekel"]Was present bij de vorige editie. Helaas moet ik deze rit aan mij voorbij laten gaan. Ben 2 weken fietsen dwars door Spanje (met Krol GmbH). Ook leuk natuurlijk [/quote]
Jammer, Jan!
Welke route(s) rijd je daar?
Jammer, Jan!
Welke route(s) rijd je daar?
Ik ga mijn best doen, als ik morgende laptop ter beschikking heb en me een beetje fit voel ga ik iets proberen uit te stippelen.
Een paar echte keitjes gaan we zeker niet missen!
[watjes mode aan]Mensen die dit toch niet zien zitten, de kans ik groot dat er een fietspad naast loopt [/watjes mode uit]
Nu hopen dat ik snel eens beter word, prachtig weer hier en wie kan er niet fietsen...........
[watjes mode aan]Mensen die dit toch niet zien zitten, de kans ik groot dat er een fietspad naast loopt [/watjes mode uit]
Nu hopen dat ik snel eens beter word, prachtig weer hier en wie kan er niet fietsen...........
mijn Flickr
-
- Forum-lid
[quote="jaapieo"]Ik ga mijn best doen, als ik morgende laptop ter beschikking heb en me een beetje fit voel ga ik iets proberen uit te stippelen.
Nu hopen dat ik snel eens beter word, prachtig weer hier en wie kan er niet fietsen...........[/quote]
Tja, shit happens...
Nu hopen dat ik snel eens beter word, prachtig weer hier en wie kan er niet fietsen...........[/quote]
Tja, shit happens...
Walter wrote
In juli: Alpentour 2010, met bijna 37000 HM in 2 weken.
Ga jij nog iets leuks doen van de zomer?
In mei: Malaga - Alicante - Barcelona, maar dan wel via het binnenland.Welke route(s) rijd je daar?
Jan
-
- Forum-lid
Kweekel schreef:Walter wroteIn mei: Malaga - Alicante - Barcelona, maar dan wel via het binnenland.Welke route(s) rijd je daar?
Dat is spectaculair. Ik ga naar Noorwegen deze zomer, zeer waarschijnlijk Jotunheimen (het huis van de reuzen) op de fiets beklimmen.
Misschien nog een keer een tochtje met onze club meerijden?
Sorry, jaapieo.
-
- Forum-lid
Goed plan!
Kweekel, Mischien inschrijven voor de tijdrijderscup van Corniel. Ook leuk??!
- Jaapieo - Jasper
- Pinarello - Henk
- Walter G - Wijnand (stalen Gazelle)
- Lancev7 - Jip
- Rogkat - Rogier
- Ypuh - Ype
- Freekenstein - Freek
- Rubenio - Ruben
- Superrose - Rose
- Aziraphale - Erik
- Danny1407 - Danny (stalen plaat)
- Onejk - Jannes
Dit is de lijst, bijschrijven mag jongens! wie komt er nogmeer?
- Jaapieo - Jasper
- Pinarello - Henk
- Walter G - Wijnand (stalen Gazelle)
- Lancev7 - Jip
- Rogkat - Rogier
- Ypuh - Ype
- Freekenstein - Freek
- Rubenio - Ruben
- Superrose - Rose
- Aziraphale - Erik
- Danny1407 - Danny (stalen plaat)
- Onejk - Jannes
Dit is de lijst, bijschrijven mag jongens! wie komt er nogmeer?
mijn Flickr
-
- Forum-lid
proefrondje...
Voor de liefhebbers: komende zaterdag organiseert TFC Noad (Peize) samen met TC De Peddelaars (Hoogeveen) de 100 mijl van Drenthe (1 mijl = 1,6 km.).
Startplaatsen: Peize, Smilde, je weet wel daar bij die televisietoren en High Moor City.
Mooie gelegenheid om de route voor 25 april a.s. 'in te kleuren'. Ik pak de route 's morgens rond 8 uur tussen Peize en Vries op en zak dan naar het zuiden af.
Zijn er liefhebbers? Jaapieo?
Voor de liefhebbers: komende zaterdag organiseert TFC Noad (Peize) samen met TC De Peddelaars (Hoogeveen) de 100 mijl van Drenthe (1 mijl = 1,6 km.).
Startplaatsen: Peize, Smilde, je weet wel daar bij die televisietoren en High Moor City.
Mooie gelegenheid om de route voor 25 april a.s. 'in te kleuren'. Ik pak de route 's morgens rond 8 uur tussen Peize en Vries op en zak dan naar het zuiden af.
Zijn er liefhebbers? Jaapieo?