Rotterdamse Forumrit - Rond het Hollands Diep - 22 mei 2011
-
- Forum-lid
Nee, Teun sprint doorgaans nog net iets beter. Maar eens was de mystery guest beter en mocht daarna de Hollandse drie-kleur aantrekken.
-
- Forum-lid
Mystery guest rijdt niet bij Rabo
Stefan van Dijk dan maar?
Verder:
Teun Mulder heeft volgens mij alleen Rabobank op z'n kleding als ie in de nationale ploeg rijdt. Als je naar z'n materiaal kijkt, is het volgens mij geen Rabobank-afgevaardigde (na het Cofidis avontuur)... maar ik kan het mishebben!
Verder:
Teun Mulder heeft volgens mij alleen Rabobank op z'n kleding als ie in de nationale ploeg rijdt. Als je naar z'n materiaal kijkt, is het volgens mij geen Rabobank-afgevaardigde (na het Cofidis avontuur)... maar ik kan het mishebben!
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
[quote="BianchiSL3"]Nee, Teun sprint doorgaans nog net iets beter. Maar eens was de mystery guest beter en mocht daarna de Hollandse drie-kleur aantrekken.[/quote]
Eens was de mystery guest beter...hij rijdt dus niet meer en was Nederlands kampioen.....Rudie Kemna???
Eens was de mystery guest beter...hij rijdt dus niet meer en was Nederlands kampioen.....Rudie Kemna???
-
- Forum-lid
Hij mocht idd niet met fiets (zonder ketting) met de bus mee. Niet Stefan van Dijk die rijdt in Belgie op de 'baan', de mystery guest rijdt in Nederland op de baan en dat is toch anders.
-
- Forum-lid
Ook Kemna niet.
Tip: Teun reed in het shirt van AA-drink toen hij tijdens een NK verslagen werd door de mystery guest. Hij rijdt nog wel!
Tip: Teun reed in het shirt van AA-drink toen hij tijdens een NK verslagen werd door de mystery guest. Hij rijdt nog wel!
-
- Forum-lid
Ook niet
Tip:
1. Mystery guest en Ned. Kampioen
2. Teun Mulder
3. YoriCk Bos
Tip:
1. Mystery guest en Ned. Kampioen
2. Teun Mulder
3. YoriCk Bos
-
- Forum-lid
Mystery guest brak vandaag zijn ketting en mocht van buschaffeur niet mee met fiets.
Tip: PR 200meter 10.6 . (Ik 13.6 )
Tip: PR 200meter 10.6 . (Ik 13.6 )
Ik weet het Als ik mee zou gaan kan ie die plaatsnaambordjes wel vergeten (iig die na 60 km en verder )
Maar goed, wie er niet is....
Maar goed, wie er niet is....