Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Go !!Johnny Hoogerland

sportlaan
Forum-lid

sportlaan 13 feb 2011 08:09

meschien rasmussen? nooit gepakt wel moeilijk te vinden! voor de doping contrels.

wezenloze
Forum-lid

wezenloze 20 feb 2011 15:53

Om Johnny een hart onder de riem te steken kun je nu goedkoop een pakje kopen, van vorig seizoen weliswaar maar toch. 33 euro voor een heerlijke santini-broek, ik ben blij. Heel leuk is dat het fanpakket er gratis bij komt, met een bidon. Ach ja, leuk toch.
http://shop.vacansoleilprocyclingteam.c ... /index.php

roodhoofd
Forum-lid

roodhoofd 01 mar 2011 10:25

Een fijne manier van onderhandelen bij Vacansoleil... bijtekenen en anders geen Tour!!!
http://www.fiets.nl/sportnieuws.asp?newsid=2457601

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dit raar. Er zijn genoeg ploegen die met renners waarvan ze weten dat die volgend jaar elders rijden naar de Tour gaan. Je gaat met renners die je ploeg (en je sponsoren!!!) iets kunnen brengen. In deze Tour, niet in die van volgend jaar...

Nou gaat Vacansoleil het al een beetje lastig krijgen in de Tour: geen Ricco, geen Mosquera... die hadden in de bergen mooie dingen moeten laten zien. De vlakke etappes of de tussenetappes - daar hebben Johnny en Lieuwe laten zien dat ze een mooie ontsnapping op kunnen zetten en voor succes of aandacht voor de ploeg kunnen zorgen.
Wil Daan Luijkx nou echt suggereren dat hij die twee niet meeneemt als ze (nog) niet hebben getekend voor het volgend seizoen? Ook niet als ze een dijk van een voorseizoen rijden en in topvorm zijn voor de Tour?
Voor een ploeg die al twee troeven moet missen (door dopingellende), met een Nederlandse sponsor ook hier te lande positieve aandacht wil, lijkt het mij een onhaalbare kaart gekende en goede Nederlandse renners niet te selecteren omdat ze voor volgend jaar nog niet getekend hebben.

Als ik in de schoenen van Johnny of Lieuwe stond, zou ik geneigd zijn een knaller van een voorseizoen te rijden, goed voor te bereiden op de tour en vooral (nog) niet te tekenen. Houding: ik ga goede uitslagen rijden. Na de Tour bekijk ik de aanbiedingen en maak ik mijn keus. Eens kijken wie de langste adem heeft...

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 01 mar 2011 13:38

Lijkt een beetje een armoedig bod. Als ik Johnny of Lieuwe was zou ik inderdaad nog niet tekenen.
Heb een vermoeden dat de ploeg een beetje met de rug tegen de muur staat nu Ricco en mosquera er niet bij zijn. Misschien hebben ze verder nog geen kandidaten voor 2012.
Ik vind het een beetje een rare gang van zaken.
Johnny en Lieuwe vinden wel een andere ploeg.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

sparko
Forum-lid

sparko 01 mar 2011 14:10

vind het ook een erg rare manier van werken van VS. Ze hebben nu toch een contract??? waarom zou je niet je beste renners opstellen in de belangrijkste koers van het jaar?? Daarnaast kunnen ze behoorlijk wat aandacht genereren voor de sponsor, toch niet geheel onbelangrijk.

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 01 mar 2011 22:11

Nou, als een ploeg zich zo opstelt zou ik er snel klaar mee zijn. Wat is dat nu voor een manier van doen richting renners aan wie je een belangrijk deel van je populariteit te danken hebt? Beter zou men het omkeren. Kom met een aantrekkelijk voorstel. Laat zien dat die jongens belangrijk zijn voor de ploeg in plaats van ze, ook nog eens in de publiciteit, te chanteren.

Nee, ik ging absoluut ergens anders kijken als het zo moet.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 mar 2011 01:08

Dit soort taferelen komen wel een stuk vaker voor in het wielrennen. Echter blijft dit bijna altijd binnens kamers. Waarom Luikx dit in de media gaat roepen ontgaat mij volledig, maar goed hij haalt wel meer vreemde acties uit.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

simen
Forum-lid

simen 15 apr 2011 23:21

Hij is weer op dreef.
En als iedereen nu eens op het wiel van Gilbert gaat zitten letten voltrekt het scenario RVV zich misschien wel.
Heeft Johnny als aanvaller toch een kansje.
Naar boven dus met dit topic
Zij is ook tegen

simen
Forum-lid

simen 07 jul 2011 18:59

Mooie actie,met de bollentrui als beloning
Volgens mij was Jan Raas de laatste Zeeuw die deze trui droeg.
En dat is alweer even geleden.
Zij is ook tegen

rinke
Forum-lid

rinke 07 jul 2011 19:58

2005 volgens mij met Kroon? Voor de rest hulde voor Johnny!!! Jammer dat ik de rit niet heb kunnen bekijken... :(

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 07 jul 2011 20:41

roodhoofd schreef:Als ik in de schoenen van Johnny of Lieuwe stond, zou ik geneigd zijn een knaller van een voorseizoen te rijden
LOL, sorry, maar dat is natuurlijk een ridicule uitspraak. Want je suggereert dat beide heren als ze nu al hadden mogen bijtekenen geen "knaller van een voorseizoen" zouden hoeven rijden. Bovendien suggereer je dat deze renners als ze al een nieuw contract zouden hebben, geen behoefte voelen om een "knaller van een voorseizoen" te rijden. En tot slot vergeet je het risico: wat nu als ze inderdaad niet tekenen en door een blessure of simpelweg gebrek aan vorm géén "knaller van een voorseizoen" rijden?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

simen
Forum-lid

simen 07 jul 2011 21:55

rinke schreef:2005 volgens mij met Kroon? Voor de rest hulde voor Johnny!!! Jammer dat ik de rit niet heb kunnen bekijken... :(
Ik bekeek het even door mijn Zeeuwse bril.(Juist,die met die golfjes onderin de glazen)
En Karsten is,ondanks dat hij hier van harte welkom is,toch geen Zeeuw.
Zij is ook tegen

Plaats reactie