Raad de G.E.
Das ook lkkr snel De hooidijk is, als je rechts op bovenstaande afbeelding begint, een aparte doorgaande klim. Ik probeer um wel eens staand te doen, maar dan worden ze echt goed zuur, die pootjes
De eer is aan u/jou Ted038!
De eer is aan u/jou Ted038!
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
[quote="TarzAndeR"]
De eer is aan u/jou Ted038![/quote]
Had er al eentje gemaakt, nu van een gehuchtje waar ik regelmatig kom, ook omdat er vrienden wonen (boerderij bovenin de afbeelding).
Hoe heet onderstaand gehucht/dorp/stad ?
Had er al eentje gemaakt, nu van een gehuchtje waar ik regelmatig kom, ook omdat er vrienden wonen (boerderij bovenin de afbeelding).
[quote="TarzAndeR"]Das ook lkkr snel De hooidijk is, als je rechts op bovenstaande afbeelding begint, een aparte doorgaande klim. Ik probeer um wel eens staand te doen, maar dan worden ze echt goed zuur, die pootjes
In welke provincie en bij welke plaats ligt deze Hooidijk?
In welke provincie en bij welke plaats ligt deze Hooidijk?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Het is in Overijssel (Twente om specifieker te zijn, want dat wordt hier, in Twente, als bijna een land apart beschouwd..haha). Je rijdt vanuit Ootmarsum (waar je natuurlijk eerst de Kuiperberg heb meegepakt) richting de grens en dan iets van 50-100 meter voor de grens ga je linksaf de hooidijk op en die komt dan in Vasse uit.
Hopelijk heb ik je hiermee geholpen
Hopelijk heb ik je hiermee geholpen
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Schoterzijl in Friesland?
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Even wat verder van huis. Hoe heet deze Passo in noord Italië??
[img=http://img405.imageshack.us/img405/1692/colfiets.jpg]
[img=http://img405.imageshack.us/img405/1692/colfiets.jpg]
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Hint: de streek is Trentino Alte Adige en het begin van de col ligt in het dal van een van de minder bekende meren in de streek.