Het grote RVV 2011 topic
haha, grapjassen
wie zou er de meeste ervaring hebben qua fietsafstelling? daar komt toch ook al veel bij kijken en dan heb ik het niet over de monteurs , ik zag een filmpje van fc op een natte dag in januari een kasseistrookje testen met verschillende soorten bandjes, velgen en bandendruk
Go Johnny Go
bdb schreef:Koppenberg geschrapt? geloof ik niks van, heb vandaag de ronde gereden en de kaseien lagen er allemaal nog hoor!
zou echt spijtig zijn dat de koppenberg eruit gaat, was voor mij de zwaarste helling van het parcour
Wordt eens wakker!! Kijk eens naar de datum!!
Gio 46 schreef:wie zou er de meeste ervaring hebben qua fietsafstelling? daar komt toch ook al veel bij kijken en dan heb ik het niet over de monteurs , ik zag een filmpje van fc op een natte dag in januari een kasseistrookje testen met verschillende soorten bandjes, velgen en bandendruk
Op dat lijstje staat Cancellara ook bovenaan volgens mij.
Ik heb een commentator weleens horen vertellen over een obsessieve benadering, waarbij al het reservemateriaal door Cancellara zelf nauwkeurig gecontroleerd en goedgekeurd wordt.
Ik ben benieuwd of Trek nog gaat uitpakken met een speciaal frame voor 'Roubaix', ik kan me niet herinneren dat dit voorgaande jaren het geval was. Een tijd terug gingen er wel spy-shots rond van testwerk op de kasseien.
Ik hoop op Flecha voor de zege, sterk koppel daar bij Sky met Hayman erbij.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Ik gok op Chavanel die een 'Devolderke' gaat plegen
Alleen maar Cancellara's op 1 is ook zo saai.
Alleen maar Cancellara's op 1 is ook zo saai.
Ik gok Gilbert, heeft zich bewust rustig gehouden de afgelopen weken. Verder natuurlijk de bekenden zoals Boon, Hushovd, Cancellara, Ballan en Devolder. Goss is outsider voor mij
http://www.twitter.com/maweijenberg" onclick="window.open(this.href);return false;
Lieuwe ut beest is out,
hij is ziek zwak en misselijk na de inspanningen van afgelopen week.
Heel erg jammer voor de nederlandse inbreng en de beleving bij het kijken morgen, met Westra, Terpstra en Maaskant missen 'we' nu toch drie jongens die in principe een leuke uitslag kunnen rijden.
hij is ziek zwak en misselijk na de inspanningen van afgelopen week.
Heel erg jammer voor de nederlandse inbreng en de beleving bij het kijken morgen, met Westra, Terpstra en Maaskant missen 'we' nu toch drie jongens die in principe een leuke uitslag kunnen rijden.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Ja echt jammer is dat. Vooral van Terpstra had ik wel iets verwacht, meer dan van Boom en Langeveld.