Forum clichés
-
- Forum-lid
Bandje X
Waarna een lange inventarisatie volgt van mensen die meteen na de eerste rit met bandje x lekreden en mensen die nog nooit met bandje x hebben lekgereden.
Waarna een lange inventarisatie volgt van mensen die meteen na de eerste rit met bandje x lekreden en mensen die nog nooit met bandje x hebben lekgereden.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Niet echt een cliché, maar wel iets opvallends: op het forum wordt praktisch niet over politiek gesproken en ook de kredietcrisis lijkt aan het forum voorbij te gaan. Waarschijnlijk zijn beide onderwerpen al zoveel in de actualiteit dat we er hier op het forum niet nogmaals mee geconfronteerd willen worden waarvoor hulde!
Alp D'huez:
Uiteraard word er niet over gesproken.
Je hoort immers niks ander als krisis "geklets", en als we dan ook nog op ons heilige forumpje gaan piekeren over %en en rekensommetjes.......
Daarbovenop zijn er nu wel 2 post's op dit forum tevinden met een crisis gerelateerde tint, ruim voldoende dus.
Ik wou er al iets achterna typen over de crisis, dat doe ik dus tog maar niet...
grt.
Uiteraard word er niet over gesproken.
Je hoort immers niks ander als krisis "geklets", en als we dan ook nog op ons heilige forumpje gaan piekeren over %en en rekensommetjes.......
Daarbovenop zijn er nu wel 2 post's op dit forum tevinden met een crisis gerelateerde tint, ruim voldoende dus.
Ik wou er al iets achterna typen over de crisis, dat doe ik dus tog maar niet...
grt.
mijn Flickr
-
- Forum-lid
[quote="Theo V"]Is het nou "achterpat" of "achterpad"?[/quote]
"Een pad is een kikker"
"Een pad is een kikker"
Frits
Welke bandjes lopen lichter, zwarte, of met een kleurtje???
(Het enige wat lichter loopt zijn Nike-Air schoenen)
(Het enige wat lichter loopt zijn Nike-Air schoenen)
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
-
- Forum-lid
[quote="dronkert"][quote="Buzz"][quote="simic"][quote="Floepert99"]Pendalen[/quote]
Campagnola![/quote]
Handvaten[/quote]
Peleton[/quote]
Bourg Boissons
Campagnola![/quote]
Handvaten[/quote]
Peleton[/quote]
Bourg Boissons
-
- Forum-lid
Misschien is deze foto van Liz Hatch al eens eerder .........