L-B-L 2009
-
- Forum-lid HC
[quote="Tyr W"]
Verreweg de meeste fietsers hebben zich als engeltjes gedragen, en nog wordt er getoeterd en gedaan.
[/quote]
Ik heb hele hordes fietsers ingehaald die met 1,2,3,4 of 5 breed reden. Wanneer ik in de auto zou zitten en ik kom op mijn route aleemaal van die 'kl#@e' fietsers tegen zou ik op den duur ook link worden!
Verreweg de meeste fietsers hebben zich als engeltjes gedragen, en nog wordt er getoeterd en gedaan.
[/quote]
Ik heb hele hordes fietsers ingehaald die met 1,2,3,4 of 5 breed reden. Wanneer ik in de auto zou zitten en ik kom op mijn route aleemaal van die 'kl#@e' fietsers tegen zou ik op den duur ook link worden!
-
- Forum-lid
Ik heb hele hordes fietsers ingehaald die met 1,2,3,4 of 5 breed reden.
Als je 1 breed rijdt, is er niets aan de hand. 3,4 en 5 breed vind ik gewoon asociaal, zeker als je met de auto van achter langs de fietsers wilt.
Ik kan ook maar niet begrijpen, waarom sommige fietsers helemaal links aanhouden op de weg, vooral tijdens een klim. Je blokkeert het achterop komende verkeer totaal, je hindert het jou tegemoetkomende verkeer, etc.
Dit lijkt erg op het gedrag van automobilisten, die niet achter zich of niet in de achteruitkijkspiegel kijken en gewoon op de linkerbaan blijven rijden op de snelweg.
Lompe acties gewoon!
[quote="magoo"]Tenslotte: hebben jullie ook de drie dames van Leontien.nl gezien? Damn, wat ziet die ploeg er goed gesoigneerd uit!! :p[/quote]
Jahaa: ik heb er heerlijk bij in 't hol gereden de Redoute op :p (nog bedankt hiervoor mevrouw Leontien.nl)
Jahaa: ik heb er heerlijk bij in 't hol gereden de Redoute op :p (nog bedankt hiervoor mevrouw Leontien.nl)
-
- Forum-lid HC
He Nespresso, volgens mij stond jij in luik met de auto achter mij(op die weg met containers). Rij je ook bij de mol.
Je rijd daar trouwens achter Heleen.
Je rijd daar trouwens achter Heleen.
Yep, dat klopt. Samen met mijn broer een dagje "op stap" in de Ardennen. Mijn Molmaten (hmm, hier moet je geen typefout bij maken...) prefereerden helaas een kermiskoers boven LBL anders hadden we een leuke grijze trein kunnen maken.
[quote="Nespresso"][quote="magoo"]Tenslotte: hebben jullie ook de drie dames van Leontien.nl gezien? Damn, wat ziet die ploeg er goed gesoigneerd uit!! :p[/quote]
[/quote]
Ik heb het genoegen gehad samen met hen de Chambralles op te rijden maar in het hol rijden was er voor mij echt niet bij hoor, ik werd er netjes vanaf gereden
Het klimmetje voor de Chambralles kon ik ze nog net bijhouden. Alleen de afdaling naar de Chambralles toe was ik sneller.
[/quote]
Ik heb het genoegen gehad samen met hen de Chambralles op te rijden maar in het hol rijden was er voor mij echt niet bij hoor, ik werd er netjes vanaf gereden
Het klimmetje voor de Chambralles kon ik ze nog net bijhouden. Alleen de afdaling naar de Chambralles toe was ik sneller.
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
-
- Forum-lid HC
@Nespresso: Ik heb je nog nooit op de mol gezien, kan dat kloppen?
[quote="japie carbon"]@Nespresso: Ik heb je nog nooit op de mol gezien, kan dat kloppen?[/quote]
Dat zou kunnen, dit jaar een beetje laat met de Molcompetitie begonnen en ik rij er meestal maar 1x per week (en geen vaste avond). Dus als je iemand vreselijk ziet "plakken" dan weet je dat ik 't ben: nog veels te weinig kilometers op de teller staan om in de kopgroep mee te kunnen draaien
Dat zou kunnen, dit jaar een beetje laat met de Molcompetitie begonnen en ik rij er meestal maar 1x per week (en geen vaste avond). Dus als je iemand vreselijk ziet "plakken" dan weet je dat ik 't ben: nog veels te weinig kilometers op de teller staan om in de kopgroep mee te kunnen draaien
-
- Forum-lid HC
Girl in red volgens mij reed ik met jou op richting luik. fietste jij met een gaul outfit en met de jongens van salden?
-
- Forum-lid HC
Dat dacht ik al. Waren jullie ook niet bij de baanclinic eind vorig jaar?