WOUT POELS!!
@herwerdenrijder: op cyclingdatabase.com is het ook Wouter. Hij heet dan ook gewoon Wouter.
Wat betreft kopmanschap in de Giro: lijkt me voor Landa. En als 'ie in de Tour moet opdraven als meesterknecht, zie ik 'm in de Vuelta geen kopman meer spelen. Het is dan toch voor volgend jaar, hopelijk.
Wat betreft kopmanschap in de Giro: lijkt me voor Landa. En als 'ie in de Tour moet opdraven als meesterknecht, zie ik 'm in de Vuelta geen kopman meer spelen. Het is dan toch voor volgend jaar, hopelijk.
Wat is de promotionele waarde van een nederlander voor Sky? Wouter is gewoon gehaald als meesterknecht, waar in de kleine rondjes een keer voor gereden wordt, om hem gemotiveerd te houden. De kans dat hij in een grote ronde uitgespeeld wordt is minimaal met al die andere kopmannen, die zich en bewezen hebben in grote rondes en die ook nog eens veel meer publicitaire waarde hebben.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Met Tim Wellens, Ben Hermans, de broers Vanendert, Mike Teunissen, Wout Poels en Tom Dumoulin staat het Limburgse wielrennen er weer uitstekend op.
- fietser1972
- Forum-lid
Hij wint LBL!!!
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
-
- Forum-lid HC
Prachtige overwinning!
-
- Forum-lid
Geweldig gedaan !!!!!!
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Handschoenen uit en gaan!
- boswielrenner
- Forum-lid
Fantastische overwinning van Wout. Echt heel straf!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29