Campagnolo Bullet 2012 wielen
Die 40mm moet toch wel 50mm zijn lijkt me..? Stickers zijn de lelijkste die ik ooit op wielen heb gezien. De rode nippels zijn wel erg afgekeken van Shimano trouwens.
-
- Forum-lid
LVGH schreef:Die 40mm moet toch wel 50mm zijn lijkt me..? Stickers zijn de lelijkste die ik ooit op wielen heb gezien. De rode nippels zijn wel erg afgekeken van Shimano trouwens.
Dat leek mij ook, maar ik heb Ctrl -C Ctrl-V gedaan. dus niets zelf gewijzigd
PS: ik vindt de grijze bestickering wel mooi, die rooie is wat druk!
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Waarom zijn die stickers niet gewoon in dezelfde stijl als de Bora's? Die grijze gaan idd nog wel, maar de 80mm en 105mm worden al snel te druk.
beaker schreef:wie spreekt hier Thais?
http://www.thaimtb.com/forum/viewtopic. ... 1&t=309294
Geen probleem hier op de Mac... Wordt gewoon vertaald in het Nederlands ,mits een goed vertaalprogramma
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
Daar zijn ze dan: http://www.campagnolo.com/jsp/en/newsde ... atid_3.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;. Veel varianten.
Ongelofelijk lelijk als je het mij vraagt.
Waar is Campa toch mee bezig de laatste jaren? Eerst hebben ze de oude Eurussen met stalen spaken uit het assortiment gehaald. Toen bedachten ze dat het leuk was om 75 euro voor een kettingpons te vragen. Toen werden die heerlijke vierkante assen vervangen door die Ultra Torque meuk met dramatische lagers. De triples werden op een zijspoor gezet. Daarna bedachten ze dat het handig was om allemaal afwijkende maten voor bladboutjes te verzinnen. Toen kregen we die foeilelijke 11-speed shifters. Het gamma van groepen werd zonder duidelijke meerwaarde geherstructureerd. Vervolgens hebben ze met de elektrische groepen compleet de boot gemist. Tot slot hebben ze de ooit zo mooie/goede Centaurgroep in de uitverkoop gegooid en nu dit.
(fdegrove kom er maar in!)
Waar is Campa toch mee bezig de laatste jaren? Eerst hebben ze de oude Eurussen met stalen spaken uit het assortiment gehaald. Toen bedachten ze dat het leuk was om 75 euro voor een kettingpons te vragen. Toen werden die heerlijke vierkante assen vervangen door die Ultra Torque meuk met dramatische lagers. De triples werden op een zijspoor gezet. Daarna bedachten ze dat het handig was om allemaal afwijkende maten voor bladboutjes te verzinnen. Toen kregen we die foeilelijke 11-speed shifters. Het gamma van groepen werd zonder duidelijke meerwaarde geherstructureerd. Vervolgens hebben ze met de elektrische groepen compleet de boot gemist. Tot slot hebben ze de ooit zo mooie/goede Centaurgroep in de uitverkoop gegooid en nu dit.
(fdegrove kom er maar in!)
Laatst gewijzigd door havana op 09 jun 2011 21:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Ook een Fulcrum-variant: http://www.bikeradar.com/road/news/arti ... look-30657" onclick="window.open(this.href);return false;.
Helaas ook niet fraai.
Helaas ook niet fraai.