Tijdritkalender 2009
- geertjan5
- Forum-lid
ja op dat moment wel even.. Hij moes nog ongeveer 2 km? en ik 9? van de 10.4
En het is wel een directe ''concurent'''hij is overigens ook boven mij geeindigd. Niet veel maar toch wat.
En het is wel een directe ''concurent'''hij is overigens ook boven mij geeindigd. Niet veel maar toch wat.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
- Forum-lid
Heeft iemand enig idee hoe het parcours in Ferwert er 17 juni uit zal zien voor zowel de nieuwelingen als de amateurs?
't Is niet dat de concurrentie mijn poepie heeft geroken, maar leuk was 't wel in Vijfhuizen. Daarover meer in mijn verslag: (G)een Grote Prijs...Geert Jan schreef:@ Corniel & Bruco
Succes morgen bij de omnium. Laat ze even een poeppie ruiken! Zou je je ervaring willen posten. Ik heb volgende week de 1e omnium van mijn leven en weet niet precies wat ik me erbij moet voorstellen. Ik rij wel tijdritten en omlopen maar het geheel?
-
- Forum-lid
Biker-Sander schreef:Heeft iemand enig idee hoe het parcours in Ferwert er 17 juni uit zal zien voor zowel de nieuwelingen als de amateurs?
Staat er geen info op de site van de Friesche Leeuw? Volgens mij zijn er twee verschillende rondjes, 1 van 10km en 1 van 20km. Afhankelijk van de categorie rij je de grote of de kleine ronde.
- geertjan5
- Forum-lid
@ bruco
Mooi dat het je zo goed is afgegaan! En hopelijk zien we je snel weer bij een tijdrit! Heb je nog een foto van je van de tijdrit? Plaats m anders even in het topic actiefoto's;)
En wie weet komen we elkaar nog wel een keer tegen bij een tijdrit. (iets anders mag natuurlijk ook;))
@ Bushwankanz
Ik kan je helaas niet verder helpen. Snap ook niet zoveel van de friesche leeuw site:$ En met Ferwert ben ik niet bekend. Sorry!
Mooi dat het je zo goed is afgegaan! En hopelijk zien we je snel weer bij een tijdrit! Heb je nog een foto van je van de tijdrit? Plaats m anders even in het topic actiefoto's;)
En wie weet komen we elkaar nog wel een keer tegen bij een tijdrit. (iets anders mag natuurlijk ook;))
@ Bushwankanz
Ik kan je helaas niet verder helpen. Snap ook niet zoveel van de friesche leeuw site:$ En met Ferwert ben ik niet bekend. Sorry!
-
- Forum-lid
Wat zijn de regels mbt houding en verzet voor een nieuwelingen voor het tijdrijden?
Alvast bedankt.
Sander
Alvast bedankt.
Sander
@Biker-Sander: eisen aangaande houding zijn - voor zover mij bekend - gelijk aan de UCI reglementen. Het verzet dat gevoerd mag worden is gelijk aan de ristricties voor deze leeftijdcategorieën bij andere wegwedstrijden.
- geertjan5
- Forum-lid
@ Biker-Sander
52*14 is max. toch?
Ik rij zelf met 52*12 athans dat kan ik rijden;) maar bij mij nog nooit iets gehoord. Ligt er wel een beetje aan bij wat voor club/ploeg je rijd. Maar bij een tijdrit kijken ze niet oh hij is een nieuweling. En dat ze dan je hele fiets bekijken t/m aan je verzet. Ze doen er meestal niet moeilijk over.
@ Bruco
Foto's van criterium is uiteraard ook goed. Maar als je nog een foto ziet van je in de tijdrit zou je die dan ook even willen posten? Mbt houding en materiaal met je 1e tijdrit;)
52*14 is max. toch?
Ik rij zelf met 52*12 athans dat kan ik rijden;) maar bij mij nog nooit iets gehoord. Ligt er wel een beetje aan bij wat voor club/ploeg je rijd. Maar bij een tijdrit kijken ze niet oh hij is een nieuweling. En dat ze dan je hele fiets bekijken t/m aan je verzet. Ze doen er meestal niet moeilijk over.
@ Bruco
Foto's van criterium is uiteraard ook goed. Maar als je nog een foto ziet van je in de tijdrit zou je die dan ook even willen posten? Mbt houding en materiaal met je 1e tijdrit;)
-
- Forum-lid
Ik hoorde gisteren dat je toch max een 52-16 mag hebben.
Hebben jullie nog tips voor het trainen voor een tijdrit? Misschien een link met een goed programma?
Op het forum kon ik zo snel niks vinden.
Ik begin steeds enthousiaster te worden over het idee. Mijn eerste doel zal zijn referentie: 15km rit - boven 40km/u gemiddeld - bij goede weersomstandigheden
Ik fiets nu al regelmatig stukken boven de 40, maar waar moet ik in mijn interval vanuit gaan voor zo'n doel? 44 trappen op de rechte stukken?
Op het forum kon ik zo snel niks vinden.
Ik begin steeds enthousiaster te worden over het idee. Mijn eerste doel zal zijn referentie: 15km rit - boven 40km/u gemiddeld - bij goede weersomstandigheden
Ik fiets nu al regelmatig stukken boven de 40, maar waar moet ik in mijn interval vanuit gaan voor zo'n doel? 44 trappen op de rechte stukken?
-
- Forum-lid
@bike-sander: Max verzet zal op de knwu site staan, en is gelijk aan de normale wegwedstrijden. Met officiële wedstrijden/kampioenschappen bestaat er een grote kans dat er gecontroleerd wordt.