Maratona 2009
[quote="JanJr"][quote="litespeed"][quote="JanJr"]Andere suggesties?[/quote]
Pso Fedaia!
[/quote]
Die zit al in het programma. Ik neem aan die de kant vanuit Caprile de mooiste klim is.[/quote]
Damn! Tis bedtijd geloof ik. Sorry hoor.
Wat ligt er nog richting het noorden? Kijk anders eens op cyclingcols.
Pso Fedaia!
[/quote]
Die zit al in het programma. Ik neem aan die de kant vanuit Caprile de mooiste klim is.[/quote]
Damn! Tis bedtijd geloof ik. Sorry hoor.
Wat ligt er nog richting het noorden? Kijk anders eens op cyclingcols.
Dit wordt na de marmotte vorig jaar mijn eerste deelname aan de DM, zijn er nog meer mensen die in de buurt van het Hotel: 'Ustaria Posta’ in Pedraces zitten? wellicht kunnen we een meeting houden
Ik zit zelf vanaf de 29ste in dit hotel, dus vertrek aankomend weekend. Mocht er nog iemand in dezelfde omgeving zitten dan ben ik wel geinteresseerd in samen rijden. Ik heb zelf de beschikking over een auto, maar carpoolen is over zo'n afstand toch wel prettiger dan alleen rijden.
Ik zit zelf vanaf de 29ste in dit hotel, dus vertrek aankomend weekend. Mocht er nog iemand in dezelfde omgeving zitten dan ben ik wel geinteresseerd in samen rijden. Ik heb zelf de beschikking over een auto, maar carpoolen is over zo'n afstand toch wel prettiger dan alleen rijden.
-
- Forum-lid
Het is in de bergen al lastig genoeg om het weer van morgen te voorspellen. Laat staan dat van volgende week. Daar is echt nog weinig zinnigs over te melden.
[quote="lancev7"]Dit wordt na de marmotte vorig jaar mijn eerste deelname aan de DM, zijn er nog meer mensen die in de buurt van het Hotel: 'Ustaria Posta in Pedraces zitten? wellicht kunnen we een meeting houden
Ik zit zelf vanaf de 29ste in dit hotel, dus vertrek aankomend weekend. Mocht er nog iemand in dezelfde omgeving zitten dan ben ik wel geinteresseerd in samen rijden. Ik heb zelf de beschikking over een auto, maar carpoolen is over zo'n afstand toch wel prettiger dan alleen rijden.[/quote]
Lancev7,
Ik zit vanaf de 29e ook in het zelfde hotel (via Cycletours) om die week lekker een paar dagen te fietsen met als afsluiting de Maratona. Ga met een vriend en een al volle auto met 2 fietsen, zie je maandag op het terras!
Ik zit zelf vanaf de 29ste in dit hotel, dus vertrek aankomend weekend. Mocht er nog iemand in dezelfde omgeving zitten dan ben ik wel geinteresseerd in samen rijden. Ik heb zelf de beschikking over een auto, maar carpoolen is over zo'n afstand toch wel prettiger dan alleen rijden.[/quote]
Lancev7,
Ik zit vanaf de 29e ook in het zelfde hotel (via Cycletours) om die week lekker een paar dagen te fietsen met als afsluiting de Maratona. Ga met een vriend en een al volle auto met 2 fietsen, zie je maandag op het terras!
Passoni XXti - Cervelo R3SL - Cervelo RS - Giant XTC 29er - BSP Metropolis - DOLLY bakfiets
[quote="JanJr"][quote="litespeed"][quote="JanJr"]Andere suggesties?[/quote]
Pso Fedaia!
[/quote]
De klim vanuit Canazei schijnt erg mooi te zijn en dat vooral de afdaling naar Caprile fantastisch is. Ik heb het rondje zelf nog niet gereden maar dat gaan we volgende week ervaren.
Pso Fedaia!
[/quote]
De klim vanuit Canazei schijnt erg mooi te zijn en dat vooral de afdaling naar Caprile fantastisch is. Ik heb het rondje zelf nog niet gereden maar dat gaan we volgende week ervaren.
[quote="fbuijs"][quote="JanJr"][quote="litespeed"][quote="JanJr"]Andere suggesties?[/quote]
Pso Fedaia!
[/quote]
[/quote]
De klim vanuit Caprile is veeeeeel mooier. Moet je wel de oude bergweg nemen.
Pso Fedaia!
[/quote]
[/quote]
De klim vanuit Caprile is veeeeeel mooier. Moet je wel de oude bergweg nemen.