Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

dario
Forum-lid

dario 07 jul 2008 16:20

Tja, zie je Smeets al een kritische houding aannemen t.o.v. schaatsen?

Ik heb maar een flard van de uitzending gezien (vind al dat gepraat achteraf maar, euh... gepraat achteraf), maar die schaatsmiepen leken me anders best wel vriendelijke meiskes. Maar wat ze nu in een uitzending over de Tour kwamen doen is me ook een raadsel (maar dat geldt toch voor 90 % van de gasten in 90 % van de Tour-programma's?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

lior63
Forum-lid

lior63 07 jul 2008 16:39

Dario schreef:Tja, zie je Smeets al een kritische houding aannemen ..............

Nee, deed hij dat maar

Er is een verhaal over een Italaiaanse journalist die vol eerbied aan Fausto Coppi vroeg of hij wel eens doping gebruikt.
"Alleen als het nodig is" antwoordde Coppi.
Een Engelse journalist die er bij stond stelde de vraag iets anders:
"Wanneer is het dan nodig meneer Coppi?"
"Altijd" antwoordde Coppi.

Kijk, die Engelse journalis, die stelde de goede vraag.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 08 jul 2008 11:24

Gisteren bij Tour 2008 (de VRT rip-off van de Avondetappe) gingen de twee gasten de tourfinish kijken in de bus van Rabobank. 3x raden welke zender ze daar keken? Dat was natuurlijk Sporza, "meestal beter commentaar", zei men :D

Overigens vond ik het programma alleszins niet slecht, veel beter dan de laatste jaren. Ook op een veel beter tijdstip voor mij.

oldboy
Forum-lid

oldboy 08 jul 2008 11:35

Gisteren ff die avondshow over de tour op belgie gekeken. Was met Lars Boom en een bekende Vlaming.

Die twee werden op de dag met de camera gevolgd/gefilmd. Op een gegeven moment een shot in de bus van Rabo. Zag je de jongens de verloop van de tour volgen op de tv....en volgde ze die via de Belgische tv-zender!

Kregen ze de vraag; Waarom volgen jullie Nederlanders de koers via de belgische uitzending? Antwoordde ze dat deze beter commentaar gaf!
Haha,...lachuh!

En vanavond is Lars Boom bij Mart Smeets! Dus ben benieuwd of Mart Lars daarover vraagt?!

oyah
Forum-lid

oyah 08 jul 2008 12:12

[/quote] Er is een verhaal over een Italaiaanse journalist die vol eerbied aan Fausto Coppi vroeg of hij wel eens doping gebruikt.
"Alleen als het nodig is" antwoordde Coppi.
Een Engelse journalist die er bij stond stelde de vraag iets anders:
"Wanneer is het dan nodig meneer Coppi?"
"Altijd" antwoordde Coppi.
Kijk, die Engelse journalis, die stelde de goede vraag.[/quote]

Dat is het verschil tussen een "gesloten" en een "open" vraag.
"Gebruikt u wel eens doping?" versus "Wanneer is dat nodig?"
Heel gis, van die Engelse journalis ;)
Fiets... ook eens 11 speed!

oldboy
Forum-lid

oldboy 09 jul 2008 10:04

Gisteravond Mart Smeets gekeken? Nou, ik wel. Alleen voor Lars Boom. Maar vond Mart wederom een eikel. Wat een boeren-lul is het toch. Ik kon gewoon aan zijn kop zien dat tie het Lars niet te makkelijk wou maken. Die uitspraak van Lars en anderen gisteren zit Mart niet lekker! Dat kon je gewoon zien.

Zijn praat getuigt wederom van 0,0 procent begrip van sport. Komt misschien omdat hij zelf nog nooit iets aan sport heeft gedaan. In ieder geval niet op enigzins hoog/seriues niveau!

Mart ga es met pensioen ofzo!!

specliffeddes
Forum-lid

specliffeddes 09 jul 2008 10:09

@Oldboy:
Smeets was in 1843 een verdienstelijk basketballer (zelfs nationale selectie). Neemt overigens niets van jouw analyse weg ;)
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)

moustache
Forum-lid

moustache 09 jul 2008 10:24

Oldboy schreef:Die uitspraak van Lars en anderen gisteren zit Mart niet lekker!

Welke uitspraak?

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 09 jul 2008 11:52

Mart heeft enigszins denigrerend over het veldrijden gesproken. Hij zei het jammer te vinden dat Lars weer met zijn fietsje door de modder ging ploegen komend seizoen (of iets van gelijke strekking). Volgens Lars getuigt dit van weinig respect voor 't veldrijden.

moustache
Forum-lid

moustache 09 jul 2008 12:18

Oh dat. Mart had het over strontlopen inderdaad.
Vond de reactie van Lars wel oké.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 09 jul 2008 12:19

Afbeelding

:D

Commentaar gisteren (noodgedwongen geluisterd vanwege de live stream)
Maarten: "Kreuziger is een beetje de Thomas Dekker van Slovenië."
Herbert: ....
Maarten: "Van Tsjechoslowakije moet ik natuurlijk zeggen."
Herbert: "Van Tsjechië moet je tegenwoordig zelfs zeggen."
Maarten: "In Slovenië hebben ze ook een heleboel toppers."

oldboy
Forum-lid

oldboy 09 jul 2008 12:47

Oeps, shit, die Mart heeft idd vroeger aan basketbal gedaan! Nou, als tie vroeger bij mij in de buurt had gewoond dan had ik em alle hoeken van het veld laten zien ;)

Tja, ik ben van de generatie Micheal Jordan,.....zucht wat een mooie tijden waren dat!!!

@Moustache: De uitspraak van Lars en anderen is dat ze eergisteren bij Sporza zaten en daar kwam een shot dat ze de tour liever volgen via de belgische zender dan de Nederlandse. En daar hebben ze groot gelijk in!! niks ten nadele van Ducrot en die nadere, maar hun commentaar sucks zoooooo erg! ;)

Plaats reactie