10.000 km non stop
Ja hoor hier is tie weer!!
MOERGESTEL - Guus Moonen uit Moergestel gaat net als vorig jaar ruim 10.000 kilometer fietsen voor het goede doel. Je zou denken dat hij dan aan de andere kant van de wereld uit komt, maar niets is minder waar. Guus rijdt rondjes door Moergestel.
MOERGESTEL - Guus Moonen uit Moergestel gaat net als vorig jaar ruim 10.000 kilometer fietsen voor het goede doel. Je zou denken dat hij dan aan de andere kant van de wereld uit komt, maar niets is minder waar. Guus rijdt rondjes door Moergestel.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
- jorisbressers
- Forum-lid
Ik zag het gisteren op tv inderdaad. Leuk, kan ik weer wat rondjes meerijden. Vorig jaar gaf dat toch wel een leuke sfeer.
Scott Addict 15 / Ultegra Di2
-
- Forum-lid
[quote="Peterj"]Ja hoor hier is tie weer!!
MOERGESTEL - Guus Moonen uit Moergestel gaat net als vorig jaar ruim 10.000 kilometer fietsen voor het goede doel. Je zou denken dat hij dan aan de andere kant van de wereld uit komt, maar niets is minder waar. Guus rijdt rondjes door Moergestel.[/quote]
Guus Moonen krijgt concurrentie van Joop van Beek uit Nunspeet, las ik vanmorgen in de krant
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ti ... rd-aan.ece
MOERGESTEL - Guus Moonen uit Moergestel gaat net als vorig jaar ruim 10.000 kilometer fietsen voor het goede doel. Je zou denken dat hij dan aan de andere kant van de wereld uit komt, maar niets is minder waar. Guus rijdt rondjes door Moergestel.[/quote]
Guus Moonen krijgt concurrentie van Joop van Beek uit Nunspeet, las ik vanmorgen in de krant
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ti ... rd-aan.ece
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- de zwarten
- Forum-lid HC
Wanneer schrijven we ons in als fietsforum team voor de estafette?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Ik wil er best 1000 doen maar als rondjes .... nee... fietsen moest toch ook nog leuk blijven?
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Na 5 dagen, vanmiddag, donderdag 11 juni om 15 uur, precies 120 uur na de start ligt Guus 33 uur achter op het schema van vorig jaar. In 2008 legde hij in 114 rondjes a 16,6 km 1892,4 km af. Nu in 2009 in 114 ronden (de 506 km van het Rondje Ardennen dient u mee te tellen, dit zijn omgerekend 30 rondjes a 16,6 km) slechts 1900,9 km Guus ligt dus pakweg 900 km achter op het schema van vorig jaar. Moonen smokkelt dit jaar een dag (hij startte een dag eerder op zaterdag 6 juni; van zaterdag t/m zondag drie weken later en dus niet van zondag tot zondag drie weken later) ) Het record a 10.000 km dient dus nu plots in 22 dagen gebroken te worden. Zelfs met die dag meer is dat nu al bijna onmogelijk. Tijdens de afgelopen 5 etmalen nam Moonen 40,5 uur rust. Maar liefst 8 uur per dag / etmaal gemiddeld. (zei tegen Omroep Brabant, SBS, Brabants Dagblad en Fiets dat ie 2 uur per etmaal sliep (....) Dat komt namelijk heroïek over.
Dit gaat dus niet meer goed komen. Ik heb alle cijfers van 2008 bewaard en zal deze mailen op eerste verzoek van belangstellenden. Van de site van Guus zijn deze data van 2008 verwijderd (....) Zakt Moonen door het ijs en blijkt nu dat het een heeeeel groot verschil uitmaakt of je een gangmaker hebt (2008) of niet ? (alhoewel er u nu ook volop gestayerd door gebruikmaking van hazen. Het wordt dus extra opletten dat er niet gesjoemeld wordt zoals vorig jaar, maar ook tijdens LeTourDirect en tijdens de Race Across America (2 edities) het geval was. En nu niet zeuren over de regen, dat was vorig jaar ook het geval. Het over all-gemiddelde zit nu op pakweg 16 km per uur. Reken dat door en Moonen heeft nu 25 dagen nodig. En niet zeuren over zwaar weer en regen want daar was vorig jaar ook sprake van.
Dit gaat dus niet meer goed komen. Ik heb alle cijfers van 2008 bewaard en zal deze mailen op eerste verzoek van belangstellenden. Van de site van Guus zijn deze data van 2008 verwijderd (....) Zakt Moonen door het ijs en blijkt nu dat het een heeeeel groot verschil uitmaakt of je een gangmaker hebt (2008) of niet ? (alhoewel er u nu ook volop gestayerd door gebruikmaking van hazen. Het wordt dus extra opletten dat er niet gesjoemeld wordt zoals vorig jaar, maar ook tijdens LeTourDirect en tijdens de Race Across America (2 edities) het geval was. En nu niet zeuren over de regen, dat was vorig jaar ook het geval. Het over all-gemiddelde zit nu op pakweg 16 km per uur. Reken dat door en Moonen heeft nu 25 dagen nodig. En niet zeuren over zwaar weer en regen want daar was vorig jaar ook sprake van.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Dank voor de aandacht, Klokkenluider! (haalt een grote zak popcorn)
Nu valt er toch weer wat te beleven, en krijgt Guus toch weer een beetje aandacht! Ik dacht nl. al dat hij nu, nu het vorig jaar zo soepel ging, met 2 vingers in de neus zijn record van vorig jaar ging pakken. Nu lijkt het allemaal al wat spannender en heroischer te worden (grote hap popcorn). Laat het nieuws over Guus maar komen
Nu valt er toch weer wat te beleven, en krijgt Guus toch weer een beetje aandacht! Ik dacht nl. al dat hij nu, nu het vorig jaar zo soepel ging, met 2 vingers in de neus zijn record van vorig jaar ging pakken. Nu lijkt het allemaal al wat spannender en heroischer te worden (grote hap popcorn). Laat het nieuws over Guus maar komen
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Volgens mij heeft Jeroen vorig jaar ook al geprobeerd om Moonen hier aan de schandpaal te nagelen, ook dat is niet gelukt.
Get a life ! (and some friends )
ps ik heb het vorig jaar al eens gevraagd maar toen kwam er geen antwoord op, wat is nu precies het probleem wat jij hebt met Moonen, Jeroen?
Get a life ! (and some friends )
ps ik heb het vorig jaar al eens gevraagd maar toen kwam er geen antwoord op, wat is nu precies het probleem wat jij hebt met Moonen, Jeroen?
"Try not. Do or do not......there is no try"