Ervaringen met Zoran van Bikexperto
Idd niets dan lof over Zoran. Heb een set Niobium (kinlin) velgen met een navenset van Royce door hem laten bouwen. In een woord SUPER!! Ze zien er mooi strak uit. Ik heb de zilveren spaken gekozen, gewoon om dat ik dat mooi vind, maar alles is mogelijk bij hem. Had al veel op dit forum over hem gelezen en in het mailcontact was hij altijd snel en direct, ook met goede adviezen. Toen ik de set kreeg zat er een rateltje in de body, dat was bij de controle niet opgevallen, simpelweg omdat het wiel pas in de fiets echte snelheid maakt. Maar geen probleem hoewel Zoran dit heel vervelend vond. Het wiel afgelopen maandag teruggestuurd en vandaag had ik het al weer in huis met een nieuwe body er op en het loopt als een naaimachientje. En omdat Zoran het zo vervelend voor me vond had hij er ook nog een flesje Squirt wax voor de aandrijflijn bij gedaan. Da's pas service en klantenbinding. Ik ben er blij mee en beveel Zoran bij iedereen aan. Mijn volgende set laat ik maar op een adres maken; bij BikeXperto, dat staat als een paal boven water. En dat ik kosten moest maken voor het terugsturen daar doe ik niet moeilijk over. Wanneer bij een aankoop iets mis is en je moet terugrijden, kost het ook benzine enz en daar doe je normaal gesproken niet moeilijk over. Dus wat mij betreft een groot compliment voor de kwaliteit en de afhandeling van Zoran.
Gios Titanio, Chorus, DT Swiss RR 511, 240S.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
Ook veel lof voor Zoran. Vorig jaar een bombproof setje Mach1 Roadrunner velgen met Ultegra naven gekocht. Rijden super. Zoran kon alleen niet aan rode messing nippels komen, die ik graag wilde. Ik heb gekozen voor de Oran-Z stickers, alleen had ik verwacht dat ze wit zouden zijn. Zo leek het tenminste op de foto. Zoran wilde hier niet aan meewerken, tenminste hij reageerde gewoon niet meer.
Ik zou zo weer een setje bij hem bestellen hoor! En ik raad hem bij iedereen aan die vraag hoe ik aan mijn wielen kom.
Gr. Diederik
Ik zou zo weer een setje bij hem bestellen hoor! En ik raad hem bij iedereen aan die vraag hoe ik aan mijn wielen kom.
Gr. Diederik