Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

AVR Wielersport (aka: Italian bikes): Oplichter

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 11 jan 2008 23:40

poets schreef:
AVR schreef:we zullen morgen een andere foto plaatsen, als dit u tevreden stelt.


daarmee is de vraag nog niet beantwoord hoe het kan dat het identieke foto's zijn .


Ack en wederom geen antwoord op de andere vragen. Ze zoeken het maar uit maar ik zou er nooit kopen. Het gaat van links naar rechts. Veel argumenten maar daadwerkelijke antwoorden op legitieme vragen worden altijd ontweken of niet beantwoord.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 11 jan 2008 23:42

AVR schreef:gemakzucht..........................


Nou dat is wel HET argument!! Jullie begrijpen echt niets van klantenwerving en binding!! Ga zo door en spoedig zullen we echt niet meer van jullie vernemen.
Ik ga het echt niet verder uitleggen.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
poets
Forum-lid
Berichten: 656
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:54

Gebruikersavatar poets 11 jan 2008 23:44

zulke vage antwoorden als even vage fietsen..............

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 11 jan 2008 23:45

Ho, wacht even. het frame op de foto is wel degelijk gebruikt. Vork is ingekort, zit een pro zadelpen in (die monteer je niet voor het zicht als je een frame verkoopt) en de MOST Oversized sticker die normaal bij een nieuw frame om het bracket zit is er af.

Je beweerd dat je een nieuw frame verkoopt en laat dus iets anders zien zonder er bij te zeggen dat dit beeld niet overeenkomt. DAAR ga je dus al de fout in!

Over je andere praktijken zal ik dan maar niet uitwijken.

@rijden, iedereen mag aanbieden wat hij wil. maar de mens moetwillig oplichten (want zo noem ik het verkopen van spullen met de verkeerde achtergrond informatie) is niet goed te keuren. Niet op MP niet hier en niet bij de mediamarkt!

reason
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 apr 2007 17:42

reason 12 jan 2008 00:30

AVR schreef:gemakzucht..........................


Gemakzucht betekent dan in dit geval:

"Gemakzucht om dezelfde foto te gebruiken..." waarbij we het hebben over een foto van familie Vink uit Zwolle. Wat dus betekent dat het frame daar vandaan komt, aangezien je foto's van andermans advertenties niet kunt downloaden.

Enige "clausule" is dat AVR kontakt heeft gehad met deze mensen uit Zwolle, een foto gemaild heeft gekregen, DAT frame niet heeft gekocht, en toevallig exact hetzelfde (net ingeruild) frame gaat verkopen op MP.

Maar het is gemakzuchtiger om zelf een foto van je frame te maken, dus dat zal wel niet.

QED

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 jan 2008 00:34

AVR Wielersport is gewoon een oplichter, dat is wel duidelijk na dit topic. Hij gaat gewoon rustig verder met al z'n foute praktijken (Zipp stickers plakken en dergelijke), hij is een prutser (triple op een tijdritfiets met slecht gewikkeld stuurlint). En voor de rest is onderbouwing niet nodig, want iedereen is wel eens gemakzuchtig!
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27872
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 12 jan 2008 00:45

Ik ben in principe tegen dit soort topics (worden vaak maar halve verhalen verteld) maar als ik dan alle verhalen zo lees kan ik niet anderes concluderen dat AVR er geen pepernoot van bakt.

spietpiet
Forum-lid
Berichten: 1205
Lid geworden op: 19 mar 2006 17:45

spietpiet 12 jan 2008 00:52

AVR schreef:
hoe dan ook we zijn nu gecontroleed verkoper op marktplaats, en dat wil wel wat zeggen.


Het enige wat gecontroleerd wordt is of je adresgegevens kloppen en je moet een bankrekeningnummer opgeven.

reason
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 apr 2007 17:42

reason 12 jan 2008 01:17

@ Amclassicfan

"En voor de rest is onderbouwing niet nodig, want iedereen is wel eens gemakzuchtig!"

Integendeel! Onderbouwing doet er wel degelijk toe als iemand ergens van beschuldigd wordt. Van jou ben ik het ook juist gewend!

Door "gemakzuchtig" te zeggen geeft in dit geval AVR m.i. toe dat dezelfde foto is gebruikt als in de advertentie van Dhr V. uit Zwolle.
Terwijl ze op pagina 7 zeggen: "dit frame komt zeer zeker niet van V. uit zwolle."

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 jan 2008 08:49

De onderbouwing staat er al, in voorgaande pagina's. Proberen een beschadigd frame te kopen alsof er niets aan de hand is, Corima's als LW's, herhaaldelijk no-name wielen met Zipp stickers als Zipp wielen, de 7 (oid) advertenties die ik bekeek en allemaal niet deugde (na dat bericht veranderd) enz.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 12 jan 2008 09:52

Kan AVR geen digitaal fotocameraatje kopen op marktplaats.

Zolang ze bij Marktplaats niet goed controleren op wat er zoal geplaatst word , zal ik er niets kopen , ook al is de aanbieding eerlijk.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 12 jan 2008 09:54

Het natuurlijk heel toevallig dat AVR een foto gebruikt van het frame dat dhr. Vink, dat toevallig hetzelfde model, maat en kleur was, enige tijd geleden te koop had staan.
Volgens mij, maar ik het het natuurlijk mis hebben, verwijder je nadat je je waar verkocht hebt, de advertentie van Marktplaats en daarmee ook de foto.

Zo is het natuurlijk niet gegaan. AVR heeft gezien dat dit frame al een tijdje te koop stond, heeft een bod gedaan (van 1500,=) en de foto gekopieerd. Dhr. Vink is uiteindelijk overstag gegaan want hij wist ook wel dat hij er niet meer voor kon krijgen en z'n nwe frame was al binnen en kon het geld goed gebruiken. En AVR biedt het nu te koop aan met een kleine winstmarge.

Ik zit niet in deze handel en heb zeker geen afgunst. Waar ik een bloed hekel aan heb is oneerlijke mensen. Mensen die willens en wetens de boel zitten te besodemieteren.
Op deze manier krijgt ook Marktplaats een slechte naam.
Ik heb dhr Vink z'n mailadres en zou hem natuurlijk kunnen vragen hoe het werkelijk zit.
Maar dat gaat me te ver.

Ik kan voor mezelf maar een conclusie trekken: AVR voor eens en altijd uit dit Forum en nooit meer terug komen! (hij kan beter gaan stratenmaken!)
Niets is wat het lijkt..

Plaats reactie