Kuiper Trading
Wow, is het eerste wat ik denk als ik je fiets zie. Ik ben niet van druk, maar hier past het zo goed dat ik het wel kan waarderen.
Het is alleen behoorlijk jammer dat het lettertype op de stickers niet het lettertype van Cervélo is.
Het is alleen behoorlijk jammer dat het lettertype op de stickers niet het lettertype van Cervélo is.
nee niet helemaal, wel was ik al van plan om de tekst cervelo erop te zetten maar dan in het Rood.
Toen kwam Chris [ Kuiper] met het idee om de letters als het ware uit te snijden waardoor het carbon goed zichtbaar is !!
Het zijn dus in weze geen zwarte letters maar het carbon wat de letters maakt.
Toen kwam Chris [ Kuiper] met het idee om de letters als het ware uit te snijden waardoor het carbon goed zichtbaar is !!
Het zijn dus in weze geen zwarte letters maar het carbon wat de letters maakt.
Hmm, mijn reactie klinkt minder enthoussiast dan ik ben over deze fiets plus wielen: ik vind het (ondanks dat ik de mismatch in fonts echt heel jammer vind) zeer geslaagd.
-
- Forum-lid
Allereerst mooie combinatie!!! Heb zelf een gelijk set wielen met stickers van Wheeldisign...(zie vorige pagina van dit forum)
Ik wil het plakken van de stickers verder niet afkraken, maar heb zelf ervaren dat er gespiegelde stickers geleverd worden. Dus voor beide zijden van het voor- en achterwiel. Heb hier ook goed naar moeten kijken, dus ik vrees dat de stickers in dit geval niet helemaal op de juiste plaats aangebracht zijn. Vandaar het verschil in voor en achterwiel in dit geval......
Maar dit mag verder geen afbreuk doen aan de perfecte combinatie die ontstaan is tussen wielen en frame!!!
Ik wil het plakken van de stickers verder niet afkraken, maar heb zelf ervaren dat er gespiegelde stickers geleverd worden. Dus voor beide zijden van het voor- en achterwiel. Heb hier ook goed naar moeten kijken, dus ik vrees dat de stickers in dit geval niet helemaal op de juiste plaats aangebracht zijn. Vandaar het verschil in voor en achterwiel in dit geval......
Maar dit mag verder geen afbreuk doen aan de perfecte combinatie die ontstaan is tussen wielen en frame!!!
-
- Forum-lid
volgens mij als het voorwiel er andersom wordt ingezet is het probleem opgelost.
Maar ik kan het mis hebben.
Mooie combinatie trouwens, gefeliciteerd er mee
Maar ik kan het mis hebben.
Mooie combinatie trouwens, gefeliciteerd er mee
Gisteren gekregen, Kuiper ACC50 met stickers van bij wieldesign.
[img=http://img5.imageshack.us/img5/5246/hpim4717.jpg]
[img=http://img5.imageshack.us/img5/5246/hpim4717.jpg]
I Am SpeCiAliZed
Welk merk en type zijn die aero spaken?