Amstelgoldrace 2008 (toerversie)
[quote="Bottecchia"]Zo, dat is weer snel gebeurd. En de verwachting is dat de overige afstanden met een week ook allemaal vol zitten. Als je dus nog wilt inschrijven zul je er snel bij moeten zijn.[/quote]
Nou dat gaat zeker geen week meer duren:
[img=http://img72.imageshack.us/img72/9818/agr2008ha7.jpg]
Nou dat gaat zeker geen week meer duren:
[img=http://img72.imageshack.us/img72/9818/agr2008ha7.jpg]
-
- Forum-lid
Ik zou graag meedoen aan de toerversie. Maar helaas heb ik zitten slapen en is nu de inschrijving al weer gesloten.
Wie heeft zich wel ingeschreven, maar nu al weer geen tijd/zin meer? Wie helpt mij aan een startbewijs?
Wie heeft zich wel ingeschreven, maar nu al weer geen tijd/zin meer? Wie helpt mij aan een startbewijs?
Hartelijke groet,
Hein
Hein
-
- Forum-lid HC
Via Cycletours zijn er volgens mij kaarten te krijgen. Zit je wel vast aan een overnachting.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Daar kun je denk ik inderdaad nog terrecht. Staat in hun folder.
Maar ik zou me niet te veel zorgen maken. Over een poosje staat marktplaats weer vol met startbewijzen van mensen die zich hebben ingeschreven maar er later achter komen dat een goed voornemen uit meer bestaat dan inschrijven alleen.
Maar ik zou me niet te veel zorgen maken. Over een poosje staat marktplaats weer vol met startbewijzen van mensen die zich hebben ingeschreven maar er later achter komen dat een goed voornemen uit meer bestaat dan inschrijven alleen.
[quote="heinvanderlinden"]Ik zou graag meedoen aan de toerversie. Maar helaas heb ik zitten slapen en is nu de inschrijving al weer gesloten.
[/quote]
UCI Golden Bike serie. Ben je verzekerd van startbewijs van oa AGR.
[/quote]
UCI Golden Bike serie. Ben je verzekerd van startbewijs van oa AGR.
[quote="Bottecchia"]Maar ik zou me niet te veel zorgen maken. Over een poosje staat marktplaats weer vol met startbewijzen van mensen die zich hebben ingeschreven maar er later achter komen dat een goed voornemen uit meer bestaat dan inschrijven alleen.[/quote]
Zeker weten. Ik word er nu al moe van wanneer ik er aan denk dat ik straks dat hele stuk moet gaan fietsen.
Zeker weten. Ik word er nu al moe van wanneer ik er aan denk dat ik straks dat hele stuk moet gaan fietsen.
-
- Forum-lid
Ik lees veel over het afstap-debakel van afgelopen jaar. De Cauberg is toch een hoogtepunt. Misschien wacht ik ook wel op marktplaats
Er is ook de Steven Rooks Classic op Hemelvaartdag... vernieuwd parcours zo schrijft hij op zijn site. Hier en daar duiken er conceptroutes op. Zo ook op een draadje in dit forum:
SRC 2008 uitgelekte route Maar ze doen er nogal geheimzinnig over.
Naar zeggen is deze niet zo druk. Al weet ik niet hoe de route zich verhoudt tov de AGR. Het gaat meer richting de Ardennen dan in Zuid Limburg. Wie heeft ze beide gereden? Is de organisatie beter (kleinschaliger) ?
Er is ook de Steven Rooks Classic op Hemelvaartdag... vernieuwd parcours zo schrijft hij op zijn site. Hier en daar duiken er conceptroutes op. Zo ook op een draadje in dit forum:
SRC 2008 uitgelekte route Maar ze doen er nogal geheimzinnig over.
Naar zeggen is deze niet zo druk. Al weet ik niet hoe de route zich verhoudt tov de AGR. Het gaat meer richting de Ardennen dan in Zuid Limburg. Wie heeft ze beide gereden? Is de organisatie beter (kleinschaliger) ?
Er is ook de Steven Rooks Classic op Hemelvaartdag...
Laatste jaren beide gereden, aanzienlijk rustiger en zeker zo mooi Zal er niet teveel reclame voor maken, anders wordt het ook daar (te) druk! Een paar extra mannen (of liever vrouwen) kunnen er natuurlijk altijd bij;)
Laatste jaren beide gereden, aanzienlijk rustiger en zeker zo mooi Zal er niet teveel reclame voor maken, anders wordt het ook daar (te) druk! Een paar extra mannen (of liever vrouwen) kunnen er natuurlijk altijd bij;)
Wilier Mortirolo
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3
Endorfin Speed II SL
Cadex CFM-3
-
- Forum-lid
Als je in de limburgse heuvels wilt fietsen, dan is er ook nog Limburgs mooiste op 17 mei. Inschrijving is nu geopend. De route is bijna hetzelfde als van de AGR.